Ripped caps fungerar verkligen.....
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar
Miss Lina skrev 2008-04-04 00:38:26 följande:
H H fibblar ju dessvärre lite med sköldkörteln vilket inte är det bästa, men som antagligen gör att det fungerar bra. Min sambo säger att Muscletech är ett litet oseriöst företag, syssla för med olagliga saker i så, så man ska inte lyssna så mycke på vad dom säger. Alla preparat ger någon sort av biverkan annars skulle de ju inte fungera.
Detta med panikattacker tror jag har att göra med allt koffein som man inte är van vid och man känner hur häftigt hjärtat slår, (hjrtklappning som är vanligt vid högt koffienintag) man tror alltså att man kommer dö därav panikattacken! Men diarre hmm kanske om man är känslig mot kryddor då. Sömnbesvär är inte så konstigt med den dos koffien den innehåller. Men nej jag tror inte den kan ge några farliga biverkningar, så t.ex efedrin verkligen kan göra. Så jag fortsätter med H H för den fungerar verkar det som, då jag äntligen kommer i mina favojeans igen =)
Men jo jag vet att den är gjor dels för killar, för det finns ju en tjejvariant och så så klart bodybuilders för dom ska ju deffa.
Miss Lina skrev 2008-04-04 00:55:49 följande:
Nej jag skiter ju i om dom e oseriösa. Jag vet ej bakrunden till allt. Men min sambo kan jäkla mycket om sådant då han är tokintressserad av allt som tillhör bodybuilding o fitness! Men jag vet också att HH egentligen inte hör till dom och bevisligen fungerar ju HH.
Men är också en överdriven produkt, för går man in o kollar Gymgrossisten t.ex dom har för "vana" att gå in o skriva resensioner om sina egna produkter, detta har en person som jobbar på GG erkännt själv. Detta bara för att sälja mer, O kollar man resensionerna så är ju detta med HH rena rama miraklet. Men inget fungerar ju utan kost och motion (om man inte käkar efedrin visserligen)
Men men jag gillar HH tänker fortsätta med dom och hoppas jag går ner till 58, sen kan jag vara nöjd (hoppas jag)
Miss Lina skrev 2008-04-04 12:41:46 följande:
Välkommen till min värld. I höstas gick jag till GG va ute efter ett fettförbränningspreparat. Då hade dom utförsäljning på loose it (eftersom den inte får säljas med hoodia längre) så jag köpte 2 burkar. Ja dom säger ju där att man måste ju ge det 60 dagars chans för att det ska hända något. Men inte efter den tiden ens hände det något. Det var 600 bortkastade spänn enligt mig!
Likadant är det med deras kalcium pyruvate, funkar inte det heller. Men jag vet inte, det är ju inte så att jag har problem med att äta för mycket utan snarare tvärtom så det kanske e det som VA problemet
Men måste säga att deras protein funkar bra och även måltidsersättare. Sen har dom ju bra utbud och priser. har köpt beta alanin och KC2G från fairing där t.ex och är skitbra för prestation. Så det är ju både för och nackdelar med "ALLA" sådana företag!
Vaddå, får inte hoodia säljas?? Har ätit ett fettförbränningspreparat som faktiskt funkat... Purple burn, från muskelpiraten, för typ 5 år sen kanske, men som vanligt sätter ingredienserna stopp för försäljningen tillslut!!! Jag tror faktiskt att jag fått nedsatt förbränning efter graviditeten, då jag inte lyckas gå ner mina 9 överflödskilon!! Äter bra och tränar mycket, men inte ett ynka litet gram... så väldigt irriterande... =)
Jag är lite nyfiken på vad ni pratar om så mejla mig gärna.
Nej numera får bara läkare skirva ut Hoodia! Fråga mig inte varför, detta ska ju va ett naturligt ämne som inte har några biverkningar, fast det kanske har med blanding o så att göra. Men nej Hoodia är nu mera receptbelagt, men det är ju precis som andra preparat det går att få tag i om man verkligen vill ha det.. Lycka till nu med dom sista kilona vet hur kämpigt det är att få bort det sista!
Maila gärna mig med...