• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-06 08:23:21 följande:
    Måste bara slå ett slag på trumman för babydryd.dk!!Oerhört proffsiga!!Superbra service, snabb leverans och kontakten va TOPPEN!Fick mail för varje steg ordern tog, inkommen-behandlas- avsänd. samt även beräknad levtid mail.Packat i rejäl kartong = ingen risk de går sönder! Kändes så oerhört proffsigt i varje steg av beställningen!! Inget slarv liksom...kommer absolut handla där igen!!
    Kul när man hittar nån som är så där bra.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-06 08:31:58 följande:
    gahhhhhhhhhhhhhh!!!FÅR VANSINNES UTBROTT!!!Slöa oekonomiska egotrippade tonåring!!!! ååååååååå va han testar mitt tålamod alltså va tvungen å skrika av mig lite bara..
    Andas, räkna till hundra och tänk att det går över.

Bävar själv inför den dagen då mina är så stora.
  • jompa

Ah sitter och funderar på om jag orkar gå på prommis idag med tjejen, inte så jätteroligt väder men det gör ju gott både för mig och tjejen.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-06 08:41:26 följande:
    andas andas...ibland har man lust att ta han i kragen å slänga ut honom på tomten alltså!!bidrar inte med ett smack här hemma, äter på egna jäkla tider o "glömmer" alltid städa efter sig, vem får göra det då... jo jag!! sover till 16 på dagarna, uppe hela natten o ska gärna väsnas så vi andra inte kan sova, å pengar ska han ha i tid o otid, å nu ska han till Thailand fick han för sig???? NO WAY!!*ARG MAMMA* Måste nästan hoppa nåt för att lugna nerverna... ett par strumps eller nåt iallafall
    Ja men shoppa på du bara, kanske den grårandiga suiten på Rumba
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-06 09:12:05 följande:
     Var var var???!!!
    I Alvik, på torget. Superbutik.
  • jompa

Idag har tjejen på sig en av sina nya Hjort bodysar och hmmmm jag vet inte riktigt om jag gillar dem. De är jättefina men lite sladdriga och så, kanske helt fel märke till min lilla Mini.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-06 11:01:52 följande:
    Ok. Har de ngn hemsida?
    Du får följa med dit någon dag och hoppa lite
  • jompa

Zvartan: Är de den vanliga tröjan som Maia har på sig, alltså Molo tröjan den rutiga?

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-06 12:17:17 följande:
    Jompa- vad söt mini är i Hjorth!Vet någon om någon butik fått in mer Katvig? Vill ha gula velouren men den finns ju inte  
    terezita skrev 2008-03-06 12:20:02 följande:
    ajuste och tack jompa för övertygelsen om att enrique behöver en hjort t-shirt!
    Tackar Ja den är jättefin men det var ingen modell till Mini då den var lite pösig i modellen, liksom ingen stretch alls så den var inte helt rätt på henne.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9