• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jaha då dog tråden då Glad

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-04 15:59:01 följande:
    ha ha ha Ja, nästan så den förtjänar sin plats..
    Näää vilken otur den där klädseln för med sig. Tröst hopping kanske

Säger jag för att jag äntligen hoppat
    isold2003 skrev 2008-03-04 16:01:20 följande:
    Hej igen! Nu finns bild på lillebror i nya Katvigkläderna i bildtråden. Shortsen i strl 98 är lite stora på honom och tröjan (104) är lite lång men det blir perfekt till i sommar.
    Ajaj inte bra att visa mig det där, sonen har nog inga shorts alls till i sommar, de från förra året är för små.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:26:54 följande:
    Jompa-- Ja, egentligen ska jag nog inte ha den, funtar på att göra en marrimekko urban nu när buggis e borta  å använda denna rosa som bas..Så du hoppade lite till slut :)
    Näääää vad taskigt att fresta mig så, du som vet att jag älskade Marimekko buggan
    Vill ju ha!!!
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:29:57 följande:
    sufletten har jag kvar ;)
    Vaaa men har du inte sålt den?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:32:20 följande:
    näpp, den tog mig 2 dar att sy så jag va rätt fäst vid den om man säger så
    det kan jag förstå, du får behålla den till nästa Buggis
  • jompa

Tillbaka från middagen. Ingen rolig dock.

Fin fina Milo i BT. Jag har nu bestämt mig, jag ska inte ha en sån även om de är sååååå snygga men jag är lite inne på samma som Lina, det där med att ta av hela vid blöjbyte. Mini är sur nog vid bytena.

• jompa
    CamillaJ skrev 2008-03-04 17:33:20 följande:
    Men oj vad ni skrivit sedan jag läste sist var typ 4 tim sedan tom mindre haha!! Ingen Kik Kid idag heller, men imorgon så snart haha. Har precis haft besök (Jen80) barnen lekte bra idag men lillkillen min är så hängig... hoppas inte han blir sjuk ..ska på babysim på torsdag bara lite på skoj de andra är 6 månaders bebisar typ hehe (mamma som har det) men Albin ha aldrig varit i simhallen.Ingen som vet om Katvig kommit med badkläder ngnstans?
    EST hade lite badkläder.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 18:28:03 följande:
    Mutade med en italiensk muffinsbar Som vanligt tog hon två bett o så var det bra med det men jag fick till en bild i alla fall Älskar den röda färgen men längtar tills imorgon då jag får den gröna också Någon som vet vart jag kan hitta grårutiga tajts och/eller knickers från Molo för någonstans?
    Ojojojojo gud så snygg den röda var. Finns den som tröja kanske, den som Jen80 köpt till Ilon.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 18:52:32 följande:
    Ups, sorry ! Hon ringde till mig och frågade om jag hade den. Japp, den ligger i Ilons garderob...Hoppas 86 funkar på lilla Maia.Måste in och kika i BT på Milo ju !!
    Jag shoppade lite på Eleraff idag. Ringde till Malin ang ugglorna och hon trodde bestämt att hon hade dem hemma, men hon sa precis som du att hon hade så mycket kläder att allt var inte uppakat och hon kunde inte gå och rota i lådorna just då
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 19:04:24 följande:
    Molo har verkligen lustiga storlekar. Regnbågsklänningen når Maia till fötterna i 92 medans den grårutiga tunikan satt perfekt i 104! Vi ska på kalas på fredag, ni som vet ungefär hur Maias garderob ser ut. Vad tycker ni hon ska ha på sig? Funderar nämligen på just det hon har på sig nu. Molotunikan var ju såååå fin
    Jaaa ta den tunikan, den är så sablars snygg, attans att min tjej är för liten för den.
    Kanske måste köpa för framtida bruk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9