• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-04 19:27:02 följande:
    Vilken? den i velour??Ja, det är verkligen fullt där inne ... Inte det lättaste att ha koll på allt hehe...
    Ja den i velour. Hittade den på hemsidan, får kanske bli en så
    Jen80 skrev 2008-03-04 19:31:30 följande:
    Jaha, då sover bägge barnen och Niklas åkte precis till jobbet. Stackarn, ska jobba hela natten och kunde inte sova nåt idag. Sen ska han köra hem (slutar 6 i morgon bitti) och han har 1,5 timme hem i bilen. Men men, själv måste jag ju ha nåt gott att äta nu då ... Hmmm, kanske finns lite glass i frysen (oj, nu blev det full rulle i magen. H*n var nog väldigt sugen ). Japp, det får det bli... om inte annat för bebisens skull ...
    Men alltså, du heter Jennie och din man Niklas, precis som här hemma då
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-04 19:59:00 följande:
    Någon som vet om Katvigs blå/oranga body finns fraktfritt nånstans?
    Tror tyvärr inte det, har kollat runt men hittar den inte.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-04 20:06:05 följande:
    Så klart! Nu är bägge annonserna anmälda. (gjorde nog fel sist och anmälde direkt på sidan till granskning) hoppas att de är borta snart!Så...utagerat! Till shoppingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeen!!!!!!!!!!!!
    Vad ska shoppas då?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-04 20:13:40 följande:
     Vet inte! Ge mig tips! Tröst/agressionsshopping kan sluta illa
    Hmmm har du shoppat några Katvig ränder?
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 20:13:41 följande:
    Bild i BT på Ilon i dagens outfit . Full rulle på honom, så inte lätt att fota, men men.. kläderna syns iaf !
    Söting
  • jompa

God morgon.

Kanske kanske kommer paket från Eleraff idag.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-05 07:24:37 följande:
    go morron på er...Här vaknar man å öppnar mailen, å de första mailet man fått e ett presentkort på funkybaby, Ida vann 300 :- i deras bildtävling   TJOHOOO!!!Vad ska Ida få för fint då? Terezita--- Uuuuuuursöta lilla gossen i BT!!, Såååå coool
    Åhhh vad roligt. Vad hade de där, Molo?
  • jompa
    jompa skrev 2008-03-05 07:30:45 följande:
    Åhhh vad roligt. Vad hade de där, Molo?
    Ahhh jag är trött, de har ju massor med fina kläder, vad ska du välja? ESL, Katvig eller Småfolk?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9