• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Saturnia: Kolla Eleraff. Butte: Ja som riktigt små går de knappt att se skillnad på dem men sonen är mer lik pappa, eller ska jag säga en kopia av pappa och dottern börjar bli mer lik mig.

• jompa

Helt OT men titta vad duktig min lilla tjej har blivit, det har gått så fort på sista tiden.
  • jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-06 13:31:28 följande:
    Duktig kicka! Hur gammal är hon nu?
    Hon är 9mån men efter alla sjukdomar har hon ju halkat efter lite så jag är bara så glad att hon kommer nån vart nu.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 13:33:01 följande:
    Inte lätt när man inte får vara frisk! Men hon är på gång!!! Snuttan!!!
    Japp men en vilja av stål så
  • jompa
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:39:10 följande:
    Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress. Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.
    Men åhhh lillskruttan så fin hon är
  • jompa

Gahhhh jag blir galen. Sålde precis en jacka på T och innan auktionen gick ut så hade köparen frågat om hon fick vänta med betalning till bb vilket är helt ok för mig. Får nu ett mail där hon skriver att det är så pinsamt men de har precis fått en jacka av svärmor en likadan som det inte är bytesrätt på eftersom den var köpt på rea, så nu vill hon inte ha denna. Hon erbjöd sig betala mina avgifter på T men varför ska folk strula så Skrikandes.
    Vad skulle ni gjort?

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 14:19:33 följande:
    Jag hade nog tagit pengarna för annonsen... o lagt ut igen... Jag hade inte orkat strula även om jag tycker det är skit...
    Ja jag känner lite så jag med orkar inte strula, men det är så dåligt när folk gör så här. Jag hade inte haft mage att säga att jag inte skulle ha den utan betalt och lagt ut den själv på T.
  • jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-06 14:44:18 följande:
    Jag var med om ngt liknand eför ett tag sedan. Men då var ursäkten att hennes barn hade budat. Eftersom bud är bindande tycker jag gott hon kan köpa jackan av dig. Sedan är det väl upp till henne om hon vill behålla den eller sälja...
    Jag har lagt ut den igen nu och hon skulle betala mina avgifter, orkar inte hålla på men jag förstår mig inte på folk ibland.

Måste nog tröstshoppa lite
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 14:45:33 följande:
    erm.. JAAAA!
    Ja du köpte väl hela deras lager av Hippos
  • jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-06 14:47:10 följande:
    Ja tröstshoppa lite, det är du värd !!Jag har faktiskt tröttnat på strulpellar så nu kör jag stenhårt på att bud är bindande. Innan var jag alldelles för snäll tror jag...
    Hmmm vad ska man handla då? En Kikkid omlott tröja eller lite mer Katvig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9