• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Zvartaliljan skrev 2008-03-07 12:44:31 följande:
    Maia har precis ätit upp heeeela sin lilla portion pasta (typ 10 snäckor...hon brukar äta 3-4) och bad om MER  Underbart Visserligen borde hon ju vara vrålhungrig, hon har bara ätit en liten toghurt sen vällingen kl.5. Men det är så olikt henne o äta MAT!
    Åh så kul, visst blir man glad.
  • jompa

Butte: Hade Bombom fått in mycket Katvig ränder?

• jompa
    Buttelina skrev 2008-03-07 15:02:39 följande:
    Helt OT jag vet, men måste bara visa min lille tröttis kl 10.30 idag. han somnade i stolen efter halva tallriken, jag kunde tom byta blöja på honom och han fortsatte sova. supertrött sen sov han till nu .
    Vilken underbar bild
    Att man kan vara så trött.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-07 16:24:18 följande:
    Tjolla- vilken söt kille i Hippos! Är sugen på shortsen till Noel. Bör man ta storlek 90 även om han drar 74 nu?ängeln-har det gått bra att jobba?Måste hitta något snart. har som sagt en del jag vill ha men i olika butiker. Kan inte alla ha fraktfritt? Haha...att flänga fram och tillbaka är väl kul?! Men velourisarna är ju såååå bra att ha i massa färger.
    Är du shopping sugen eller
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 16:36:49 följande:
    Hellu i tråden :)Då har man vår rensat lite då *duktiga jag*Skänt bort en säck tjejkläder har jag gjort ÄNTLIGEN!!Man sparar så mycke onödigt Tjolla-- Sååååå fina hippos!!
    Har du rensat Idas garderob oxå eller
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-07 16:36:10 följande:
    DuntofflaJo men så är det ju, och det är ju roligt när man väl kommer hem. Anlednigen till att jag jobbar lite extra är ju för att skjuta upp hans dagis start lite, och sambon är ju ändå ledig, då kan ju en av oss jobba
    När ska han börja på dagis?
  • jompa
    Tindrisen03 skrev 2008-03-07 16:32:33 följande:
    Behöver lite råd om vilken mössa som är finast till ljusgröna Mololurvfleecen med rosa kantband:1)www.minpluddevutt.se/ Kolla på Fritihof of Åre uner kläder. Det är den grönmönstrade jag funderade på eller2)Den bruna eller gröna klövermössan hos www.kade.se/produkter.htm Tycker att det är jättesvårt att hitta ngn cool mössa till den fleecen.
    Gillade klövermössorna
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 16:42:13 följande:
    Milo tackar för alla Hippo komplimanger Angående velourisarna Jen, Milo kan ha 80 fortfarande! Men jag har märkt att det skiljer mellan byxorna fast det är samma storlek. En del är snart för små, andra funkar ett bra tag till. Det skiljer 3 cm på mina svarta mot mina gröna! Var inne och skulle shoppa lite Katvig, men nej. Var inte lika förtjust i den turkos/gröna velouren irl. Hmm, bara bra kanske . Det svartvita var ju därmot såå fint! Fast det fanns inte i Milos storlek, of cårse.
    Alltså jag är så sugen på massa Katvig så jag dör men det finns ju aldrig alla saker på samma ställe och jag orkar inte betala massa frakter.

Angelinah: Vilken butik i stan har mycket Katvig? Om du har koll på det?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 16:48:55 följande:
    å jösses! de vet du nog bättre än jag Hittade ju inte ens till matador sist, trots jag va där några veckor innan, o trodde ju de låg en butik i de där bostadshuset i stan Virrigare männska får du leta efter
    Hahahahaha

Ja lite virrig var du nog.

Men jag måste snart bara handla, vill ju ha massa till Mini.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9