• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-07 07:43:10 följande:
    Oki doki...Tackar för infon :)Då blir de ett litet paket nästa vecka då rå
    Kul att ha nåt att se fram emot.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 08:00:40 följande:
    Jag beställde i tisdags eftermiddag och fick i onsdags Godmorgon förresten, som ni ser på mitt tidigare inlägg så blev det en tidig start idag också. Men hon sov i alla fall lugnt mellan 12-5 så jag fick sova 5 hela timmar utan att behöva stiga upp! MYCKET ovanligt! Men ack så skönt Nu börjar hon bli grinig igen o går runt med sin snutte men idag ska hon banne mig hålla sig vaken till Lunch!!!
    Åhh hoppas ni klarar det idag och att hon snart sover mycket bättre. Finns inget värre än dåligt med sömn.
  • jompa

Nu har Nanoou lagt upp sina vårkläder på hemsidan.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-07 08:26:39 följande:
    Jompa-såg bilden på Nanookfleecen i BT. Visst ser den faktiskt beige/brun ut och inte "nektarin"
    Hahahahah men det är för att det är färgen oliv .  Nectarin var slut
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 08:38:24 följande:
    Godmorgon sötnosar! Jag har drömt om er inatt ÅÅÅÅ FLODIS POST IDAG!!!
    Åhhh kul med massa post.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 08:42:33 följande:
    Vi hade nån megaträff och alla hade tagit med sig alla danska kläder vi hade . Vi hade hyrt nåt hus men vi fick inte plats för alla kläder. Så, givetvis fick kläderna vara i huset och vi sov utanför . Alla var rörande överrens om att kläderna var viktigast.Herregud, jag får nog söka hjälp snart

Psyket tar nog in dig direkt om du ringer dit och berättar om din dröm
  • jompa
    philmKarin skrev 2008-03-07 08:47:10 följande:
    GOD morgon! Hade en liten "diskussion" om barnkläder igår - long story short, jag vann och nu ska här shoppas .Är det nån som vet nån shop som har kvar sorbet och poetry-bodys i 80/86? De får gärna ha idaT flodhäst T-shirt och shorts också (eller är det bara FM som har det?)Ni som har flera barn - hur praktiskt är det egentligen med bodys när man ska potträna?
    De har Poetry bodyn och flodhästarna på Poppilopp.
  • jompa
    philmKarin skrev 2008-03-07 09:05:44 följande:
    Tack!Är de kortärmade bodysarna lika i storlek som de långärmade förresten?Och var har ni fått tag på de svart/vita katvigmössorna med gul rand och knappar på sidorna? Finns kanske bara i större storlekar?
    Tycker nog de är lika i storlek.

Mössan är köpt på Eleraff och finns i de stl som de randiga vanliga.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 09:44:16 följande:
    Hellu i tråden...Här har vi rutin omläggning som heter duga... Vakna tidigt damen min idag Måste kolla in bildis..
    Hallojsan.

Du behöver inga mer Katvig plagg
  • jompa
    J essica skrev 2008-03-07 09:52:56 följande:
    Hej tjejer!!Piggare än pigg är jag idag.Barnen sov båda två till halv tio!Tjolla: dagens skratt
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 09:53:09 följande:
    God morgon! Idag har vi sovit t 9!!!
    Vilken lyx.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9