Jag beställde i tisdags eftermiddag och fick i onsdags Godmorgon förresten, som ni ser på mitt tidigare inlägg så blev det en tidig start idag också. Men hon sov i alla fall lugnt mellan 12-5 så jag fick sova 5 hela timmar utan att behöva stiga upp! MYCKET ovanligt! Men ack så skönt Nu börjar hon bli grinig igen o går runt med sin snutte men idag ska hon banne mig hålla sig vaken till Lunch!!!
Åhh hoppas ni klarar det idag och att hon snart sover mycket bättre. Finns inget värre än dåligt med sömn.
Vi hade nån megaträff och alla hade tagit med sig alla danska kläder vi hade . Vi hade hyrt nåt hus men vi fick inte plats för alla kläder. Så, givetvis fick kläderna vara i huset och vi sov utanför . Alla var rörande överrens om att kläderna var viktigast.Herregud, jag får nog söka hjälp snart
Psyket tar nog in dig direkt om du ringer dit och berättar om din dröm
GOD morgon! Hade en liten "diskussion" om barnkläder igår - long story short, jag vann och nu ska här shoppas .Är det nån som vet nån shop som har kvar sorbet och poetry-bodys i 80/86? De får gärna ha idaT flodhäst T-shirt och shorts också (eller är det bara FM som har det?)Ni som har flera barn - hur praktiskt är det egentligen med bodys när man ska potträna?
De har Poetry bodyn och flodhästarna på Poppilopp.
Tack!Är de kortärmade bodysarna lika i storlek som de långärmade förresten?Och var har ni fått tag på de svart/vita katvigmössorna med gul rand och knappar på sidorna? Finns kanske bara i större storlekar?
Tycker nog de är lika i storlek.
Mössan är köpt på Eleraff och finns i de stl som de randiga vanliga.