• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

gosmamman skrev 2008-03-07 10:02:33 följande:
    Godmorgon!Tjolla- vilken knasig dröm, vi är inte som alla andra helt enkelt Min sambo sa till mig "tänker du på barnkläder hela tiden? Du måste ju tänka på det fler ggr/dag ju""näääädå sa jag, bara när jag ska klä på ungarna, men då måste jag ju tänka på kläder" *ljuuuug*
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-07 10:04:00 följande:
    Vet nån vart dom har mycket av randiga katvig mössorna? Vill gärna beställa dom från samma ställe.svartvit strl childrosavit strl baby   (randiga såklart)
    Eleraff har dem
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-07 10:07:54 följande:
    Har dom?? jag kollade ju igår, får kika igen
    1-2 år är baby och 3-4år är child.
  • jompa

Provade dottern Nanook fleece på henne och herregud vad jag är nöjd
    Sitter sjukt bra och är hur härlig som helst. Jag vet att det inte är danskt men rekommenderar dem ändå.

• jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 10:14:38 följande:
    fortfarande vaken...därför jag inte sitter här Måste koncentrera mig på henne hela tiden för hon är supergrinig nu och alldeles rödögd! Det får nog bli en liten lur innan lunch i alla fall för annars kommer hon väl inte äta något. Hon har ju varit vaken i över 5 timmar nu o busat så hon är ju helt slut!
    Åh vad du kämpar bra. Hoppas det fungerar.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 10:45:18 följande:
    Tack  :)Men kolla håret på henne... Uppe på skallen bakom luggen.. hon ligger å snurrar fjunen mellan fingrarna när hon ska sova o allt lossnar =kal fläck Hon som har så lite hår ändå
    Skrattande
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 10:48:47 följande:
    stackars barn... kal fläck precis som pappa redan vid 1 1/2 års ålder
    Hahahahhahh.
    Det kommer ska du se.
  • jompa

Så där tillbaka efter lunch och städning, skönt nu är allt klart så man kan bara softa hela helgen

Idag måste det shoppas håller på att bli galen, är såååå sugen och velat trycka på köp kanppen flera dagar nu

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-07 12:35:13 följande:
    Jag är också shoppingsugen men blir sur för att allt är på olika ställen. Ogillar frakt...
    Samma här allt på olika ställen, blir galen Skrikandes
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9