Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

J essica skrev 2008-04-24 20:56:07 följande:
    Jag hör med fröken siv imorgon, men har de ingen i rätt storlek så är det supersnällt av dig Butte och kolla
    Dom hade alla storlekar för 2 dar sen Suiten är sååååååå fin! Grymt cool. Attans bara att vi har slutat med suits annars hade det apseluuut blivit en sån.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Alltså det är nån som satt in pengar på mitt Tradera konto med markeringen INTERNET. Jaha? Vem liksom? Har dessutom ingen auktion som gick för 200 jämt! Gud va skumt!

• Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-04-25 08:30:14 följande:
    *ler* det har jag också varit med om. Undrar om det inte är en bank som gör så.....eller om vi haft samma köpare!
    Hmm. Skumt! Jag har länsförsäkringar men jag tvivlar ju på att dom skulle ge mig 200 spänn bara så där
  • Tjollabolla

Ängeln: Jag vet inte om det blir för stort. Det kan funka! Beror på hur mkt det skiljer mellan storlekarna. Jag har 86 åt Milo. Jag tar en bild så får du se hur den sitter! 

• Tjollabolla

Nu finns det bild i Milo i BT i sin 86:a. Hmm det ser ju inte ut att skilja så mkt mot en 92a! Kanske man skulle testa! Om man tittar på söta lilla Greta menar jag, dom ser ut att vara i samma storlek och hon är ändå kortare än Milo...

• Tjollabolla

Hej flickor! Tittar in hos er en pyttestund innan det är sängdax. Har haft folk här ikväll så jag har inte hunnit med er... Shoppas det ngt?

Åh vad jag garavde åt Ida i bildis Söta unge!
    Å Angelin var superfin i NS! Och alla andra underbara knattar oxå förstås. Gulliga Liam som myser med magen... Sååå sött!!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-04-25 23:17:39 följande:
    jag shoppade lite på matador till 20%rabatt
    Åh vad blev det? Där fanns massa sommarusitar jag skulle vilja ha, men inga kvar i rätt size...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-04-25 23:21:51 följande:
    jag köpte bilbyxorna i stlr 92 *älskar* och gone fishing molo tröja och en katvig grå/grå bodysuit. allt för 390kr
    Hihi du garderar dig med bilbyxor du

Nu ska jag ploppa i sängen för att orka med morgondagen. Tjejfest står på schemat och mina älskade vänner, alla utan barn såklart, har fått för sig att klockan 16 är en bra tid att börja. Jag skulle gissa på att Tjolla är hemma och i säng innan klockan är 21
    Natti flicks!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9