Inlägg från: Tjollabolla
|
-
-
Hippos spammat BT nu
-
jompa skrev 2008-03-07 13:24:14 följande:Tjolla: Fin fina HipposDet hade ni redan sett jagLina med Liten skrev 2008-03-07 13:26:27 följande:Tjolla: underbar hipposamling! Vill gärna se korta suiten på... Lurar på en sån jag med...
. ÅÅÅ sån underbar grön färg, fullkomligt underbar! Den skulle jag kunna ha allt i!
Korta suiten var ganska stor, kanske att det hade räckt med 86, men svårt att säga hur mkt han kommer växa. Jag gillar ju när dom är lite stora sådär på grabbarna dom korta suitsen, men dom ska ju helst inte gå ända ner till fötterna
Jag måste säga att materialet känn SÅ mkt mjukare o skönare än innan, även om det var mjukt då med. *i like* -
Tack, det tyckte jag med. Helt underbar färg!Jessys skrev 2008-03-07 13:39:35 följande:Fina kläder i Bt.Va bra Milo passa i den gröan färgen tycker ja!Ursnygga kläder!
ÅÅÅ han är så förkyld och hostig Milo, han kan inte sova varkens på dagen eller natten. *suck* Tror jag sovit 3 timmar inatt och kanske max 4 per natt under hela veckan. Är såååå trött... -
Kulmage ja! Man skulle kunna tro att han har svalt en basketboll eller ngt, jag fattar inte hur den kan vara såå stor och hårdJ essica skrev 2008-03-07 13:47:55 följande:Tjolla: Såååå fint jag vill oxå ha flodisar men de är ju slut Ser att Milo också har en sån söt kulmage som Kevin har
Men söta är dom små kulorna
-
Nej jag tycker inte du behöver gå upp. Det är normalt i storlek. Milo har 86 i sitt och det är ganska mkt att växa i, han är 79 lång.Ullis 10 skrev 2008-03-07 14:13:24 följande:Behöver man gå upp en strl i haj o hippos? Tillägg till förra inläget: Dessutom gratis. Har ngn sett dessa i långärm hos Eleraff? Finns ej på webben... Tacksam för snabbt svar, klick sugen ju!
På poppilopp finns inte byxorna, det är nog det dom menar.. -
TackLina med Liten skrev 2008-03-07 14:00:11 följande:Han har pondus din son Jättefin är han i hippo!!
Tänk vilket par Milo & Thea hade blivit i sina Hippos
ÅÅ när Milo vaknar ska jag lämna honom hos mormor sen ska jag in och spana på Katvig... -
Jag oxå! Bodysarna finns ju upp till 92, varför inte byxorna? Vill så gärna ha i 86, dom i 80 börjar bli på gränsen för MiloNovJenny skrev 2008-03-07 14:35:12 följande:Och jag har gått och förbannat mig över att de endast gått upp till sttl 80. Grrrr....
-
Milo tackar för alla Hippo komplimanger
Angående velourisarna Jen, Milo kan ha 80 fortfarande! Men jag har märkt att det skiljer mellan byxorna fast det är samma storlek. En del är snart för små, andra funkar ett bra tag till. Det skiljer 3 cm på mina svarta mot mina gröna!
Var inne och skulle shoppa lite Katvig, men nej. Var inte lika förtjust i den turkos/gröna velouren irl. Hmm, bara bra kanske. Det svartvita var ju därmot såå fint! Fast det fanns inte i Milos storlek, of cårse.
-
Haha! Jag fick nyss mail av hon som ville betala sin tradera vinst med att lägga pengar i ett kuvert och skicka.
Så här skrev hon:
hej !idag kl 10.00 lade jag pengarna på lådan.