Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-06 22:37:51 följande:
    Som jag då ! Har också längtat efter barn grymt mycket sen jag var i typ den åldern. Mamma var riktigt orolig för att jag skulle gå och bli gravid tidigt, men nä, jag ville ju ändå vänta till jag träffat den rätte !! Och då dröjde det inte länge. Vi blev tillsammans i jan och innan sommaren planerade vi barn, men han ville vänta till efter sommaren i hopp om ett nytt jobb. Han fick det inte, men det hindrade oss inte. Tur att det tog sig direkt, annars hade det varit riktigt jobbigt. Lider med alla som får gå och vänta och vänta. Vet ju hur jobbigt det är att vänta i bara några veckor, så jag kan bara tänka mig...Ja, sen hann ju varken Liam eller Ilon bli särskilt gamla förrän syskonfrågan kom upp. Hoppas man känner ett stopp efter nästa . Det jobbiga är att jag vill egentligen inte ha fler, men kommer ändå längta och sambon kommer inte säga nej, så jag hoppas inte jag tar upp frågan ...
    jaså din sambo är villig att skapa en liten nr 4 min är inte ens villig att skaffa en trea men det kommer nog ja, det var HEMSKT att inte kunna bli gravid på två låååånga år
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-06 22:45:28 följande:
    Ja, om jag vill ha en fyra så skulle han nog inte säga nej. Men inte så att han skulle ta upp det. Det har han aldrig gjort. Han är mer en sån som "visst, det blir nog bra" . Frågar jag om jag ska köpa ett visst plagg så säger han "bara köp". Tar jag upp att jag vill ha en bebis till så säger han "ska vi inte vänta lite?!". Nä, och så säger jag fördelar och nackdelar och så säger han "visst, det blir säkert bra" och så är han nöjd över mina beslut ... Haha, låter som om han itne bryr sig ett dugg .. så är det ju såklart inte. Han tycker det är roligt med barn och ser inte problemen som jag ser dem.
    hehe, vilken skön man du verkar ha
  • Buttelina

jojoa: så goa barn i bildtråden. första tanden, vilken milstolpe, jag minns när jag tappade min första tand och fiiina kik kid

gosmamman: helt underbar tös!

• Buttelina
    alex 07 skrev 2008-03-06 23:25:37 följande:
    Butte, försökte lägga in en bild här på Katvig luvtröja, men det gick inte. De har den på Krumelur i "din" färg, dvs turkos/orange
    ja, jag har sett den men jag vill hog se den irl först... vet inte riktigt om jag gillar när det ska dras över huvudet...
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-07 07:38:05 följande:
    Nån som kan berätta hur lång/kort lev tid fresh har?
    tjollabolla beställde i onsdags och igår fick hon ett mail att paketet var postat...
  • Buttelina

isabel 2 år 90cm strl 98/104 i småfolk tröjan. Jag tycker att man med fördel kan gå upp i storlek då dom  inte är så breda och dom är smala vid ärmslutet så de glider inte över handen
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 12:44:31 följande:
    Maia har precis ätit upp heeeela sin lilla portion pasta (typ 10 snäckor...hon brukar äta 3-4) och bad om MER  Underbart Visserligen borde hon ju vara vrålhungrig, hon har bara ätit en liten toghurt sen vällingen kl.5. Men det är så olikt henne o äta MAT!
    jisses vad jobbigt det måste vara, att oroa sig för att hon äter så lite osv lider med dig. Men hon ser ju glad ut på alla bilder Roligt att hon bad om mer mat, här hemma är pasta en stor favorit hos isabel.

På tal om vikt. lillebror är 10 1/2 månad och väger 11.2kg min lille tjockis
  • Buttelina

Helt OT jag vet, men måste bara visa min lille tröttis kl 10.30 idag. han somnade i stolen efter halva tallriken, jag kunde tom byta blöja på honom och han fortsatte sova. supertrött sen sov han till nu Förvånad.

• Buttelina

Tjollabolla: UNDERBARA flodisar. Jisses vad sommarsuiten var stor, då kan kanske isabel ha en strl 92

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9