Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NovJenny skrev 2008-03-07 15:05:57 följande:
    Haha vilken sötis.Han måste ha varit supertrött!
    hihi ja, det var han. han brukar sova runt 11.30 så jag trodde inte att han var SÅ trött
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-07 15:37:14 följande:
    Åh, jag som nästan bestämt mig för att åka in och köpa oranga och gröna, men våra verkar ju vara rätt jämnstora, så det kanske är dumt då . Åh, var så shoppingsugen när jag var inne på eleraff, men kom inte på nåt. Snacka om hjärnsläpp !! Hade velat ha Molos stjärnbyxor till blå/oranga Katvig-suiten, men byxorna är slut där . Funderade på nån annan Katvig, men jag har fastnat för just den färgen, men vet inte vad mer jag ska ha isf... Kanske en tröja till Ilon... Har ju bara sommarsuiten. Men jag känner att barnen behöver lite kortärmat nu... eller framöver. Vet inte, men jag gillar inte riktigt Molos kortäramade bodysar. eller jag föredrar tröjor... Kanske ska skicka efter grön-randiga Molo-tröjan från Matador. Är lite shoppingsugen... Och blårandiga byxorna. Hmm...
    men Ilon är väl lika lång (och tjock ) som lillebror. han har lätt strl 80 i lindex velourisar i ett halvår till..
  • Buttelina

åh, nu har jag lagt ut en massa auktioner efter rensningen idag.

SÅÅ söta barn och fina inköp i bildis!!

Fick hem hawaiisuiten idag som jag köpt till babykusinen som kommer om ca 3 veckor. såå fin den är och yttepytte liten strl 62

• Buttelina
    Weronica skrev 2008-03-07 18:21:27 följande:
    Här kommer bebiis i IdaT stl 80..sitter bra( mätte 75.5cm sist på bvc)men var lite liten runt halsen,alltså lite svår att ta på och av..kan ju vara så att min bebiis har ett stort huvud baraOch så stl 86 då..den var inte lika stor i halsen lite längre än den i stl 80..men tycker båda satt bra...har ju köpt tröjorna också,men glömde dom hos min mormor idag när jag var där och visade upp mina köp ska hämta dom i morgon och hoppas på att dom sitter lika braInte det lättaste att fota en väldigt rörlig bebiis
    åhh, vad fin han är! så gosig! fina inköp som vanligt
  • Buttelina
    Xelmas skrev 2008-03-07 18:27:00 följande:
    Kikar in och ställer en fråga till er experter: Är MOLO-kl'der stora/små i storlekarna eller är de som de ska?
    helt normala, vissa är lite stora dock (de randiga)
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-07 19:05:02 följande:
    Någon som vet var man kan hitta Molos gröna stjärnbyxor i strl 80 med låg frakt eller fraktfritt? Vill ha mer Katvig velour i butikerna nu!! Apropå velour, hur är boilersuitsen i storlek? Någon som vet?
    74 kommer funka jättebra till din grabb!
     jag tar 80 till lillebror och den är rätt så stor!
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:36:12 följande:
    One more suit hoppad!! velat ha den himlans länge iofs så de e ett efterlängtat genomtänkt köp *motiverar mitt varför* 
    vilken suit har du hoppat?
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 20:42:25 följande:
    Thea är 45 tror jag... då borde väl 80 passa??? För 90 känns stort!
    90 är för stort till isabel!!!!!
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-07 21:14:05 följande:
    Hoppas, ja jag hugger som en piraya då.På tal om det, kanske IdaT kommer med pirayor snart?! Nej, emn allvarligt, kommer inte IdaT har byxor större än 86 nu?
    jo, det finns större, men det varkar inte som om de svenska tagit in större än 86...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9