Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Småkottarna skrev 2008-03-22 18:35:55 följande:
    Jag tycker dom är normala i storleken, rymliga på bredden.
    haha totalt motsats till svar
  • Zvartaliljan
    lollypop skrev 2008-03-24 08:54:16 följande:
    När ni ändå snackar Kik Kids frottèjackor...Är de fortfarande små i storlek???Behöver man gå upp en el. två storlekar???
    Gå upp minst en storlek! Maia ligger ju på 80/86 nu. 74/80 i Me&Is svettisjackor och de är lika stora som kik-kids i 92! Som jag då har till Maia (bild finns i galleriet)
  • Zvartaliljan

Godkväll girls!

OT men Maia behöver ett par läckra vårskor (till ) som hon kan ha nu i vår. Så tips på fiiina och praktiska vårskor mottages tacksamt! Jag vill helst att de ska vara röda men hittar ni några snygga i annan färg så är de tipsen välkomna ändå

Lite tips på webbutiker med skor?

• Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-24 19:08:56 följande:
    Jag köpte pumaskor till Kevin gillaR dom skarpt, de var visserligen inte röda utan beiga. Köpte på Laredoute finns lite fina skor där
    Jo det är just Pumaskor jag kikar mest på nu. Vill ha de röd/svarta Räcka ut tungan
    lillronya skrev 2008-03-24 19:11:23 följande:
    Jag tipsar om de fina jag köpte till Emilio på skopunkten. Fanns svarta och vita.
    De liknar ju väldigt mycket Puma-modellen. men de finns inte i rött va? Vad har du för storlek till honom och hur lång är hans fot?
  • Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-24 19:44:26 följande:
    Ah, ok! Annars har de ju bra priser! Man kanske skulle prova ett par därifrån??Jag slänger in en länk till Vincent som jag rekomenderade Zvartis www.vincentshoestore.com/produkter.aspx... Finns fler skor i underrubrikerna...Lina med Liten skrev 2008-03-24 19:42:08 följande:
    Tack men tyckte inte de var så värst snygga Fundersam
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-03-24 19:46:45 följande:
    De kostade 149 kr.Gillar de för att de liknar puma. Gillar också att de inte kostar som puma.Hans fot var nog 11 cm. Han har 19 i de.Klart du behöver köpa ett par såna, gosmamman.
    oki Maias fot är 13cm så då borde väl 22 bli bra då? Eller jag tar nog ett par svarta i 22 o ett par vita i 23 Räcka ut tungan
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-03-24 19:56:41 följande:
    Har du inget skoponkten ära så ni kan prova? Annars kan du ju ringa så de kan mäta skorna...Hon kommer att bli så fin! Som vanligt...
    Jo finns ju i k-na. Får se till o hinna in där med Maia då. Eller i helgen ska jag ju till Göteborg så då kan jag ju titta i mååånga skobutiker Räcka ut tungan
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2008-03-24 20:06:04 följande:
    På skopunktens sida så finnsd et hjälp att få med skostorlek till barn, man skriver då in hur långa deras fötter är sen så kan man få storleken som man ska köpa, smart tycker jag..
    Ja men har de räknat med några centimeter extra där då...förstår mig inte på det...o sen är det ju olika mellan skomodellerna också!
  • Zvartaliljan

ni som har Pumas skor, hur är de i storleken? Såg ett par på tradera i strl.25 där hon skrev att innermåttet var 15.5cm!!
    Mais fot är ju som sagt 13cm nu, hon har 22 i sina Kavat-skor.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9