• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-10 16:59:11 följande:
    Nä.. vet du... Jag kom just fram till att jag inte gillar IdaT Dom åker tbax tror jag
    Då måste du ju köpa nåt annat Vad ska shoppas då?
    Vad finns på listan?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 17:02:29 följande:
    gubben envisas här hemma... INGA gula plagg.. men nu struntar jag i va han säger
    Men då måste han ju se henne i detta för jag kan kanske förstå lite om han menar tex Katvigs förra, den är ju lite fesgul men detta var ju starka klara färger.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 17:03:28 följande:
    Får se va de blir... Visst kan man byta fast man provat va? alla lappar e kvar o så..
    Självklart kan du det, man måste ju få prova om det passar.
    EmBaRaZaDa skrev 2008-03-10 17:03:51 följande:
    Hej på er! Vilka fina bilder i bildtråden! Va tvungen att visa upp min lille plutt i nya småfolk-tröjan, tycker den är såå fin.Någon som vet om det är samma kvalitet på småfolks tröjor som bodies?? Har haft en body innan som Theodor använt jättemycket men fortfarande ut som ny. Superkvalitet!
    Det är nog nästan bättre kvalitet i tröjorna. Visst är de helt underbara
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 21:05:45 följande:
    Lovar.. den e rååååsa...
    Hahahahah ja det där är rosa

Godkväll ska jag kanske säga oxå.

Läser att det blir Hummer retur, tror du gör rätt för det låter inte på sig som att du är nöjd och då kommer de nog bara ligga där i gerderoben.
  • jompa

Var och hämtade paket från Eleraff med en Katvig body och en Kikkid tröja, fina båda två.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 21:15:17 följande:
    Eller hur va  Jupp hummers goes back!! Funtar på en svart Hollys suit istället eller en råååsa kanske
    Hmmm tycker nog svart.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-03-10 21:16:58 följande:
    åhhh, jag hoppas sååå på paket från eleraff och freshmilk imorgon
    När beställde du från Eleraff?
  • jompa

Alltså helt ärligt varför tar ingen svensk shop in den blå/gröna luvtröjan? Är det bara för att jag vill ha den?

• jompa
    Buttelina skrev 2008-03-10 21:20:43 följande:
    vilken storlek? enzokids har den.
    Ska ha 98 och det har de inte tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9