• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-10 14:27:15 följande:
    Absolut!!
    Tänk om Kaptenen kanske tagit in dessa hummrar, då skulle man ju nästan åka dit och kika på den IRL.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 14:33:56 följande:
    Tror du Jag e osäker... Allt som går i orange tycker jag inte hon passar i så där jättebra..Just de... Ni ska få tycka till om gult sen åxå, iofs inte danskt men köpte gult på po.p o gubben min säger ALDRIG GULT PÅ IDA men jag älskar gult å vill så gärna att hon ska kunna ha den färgen
    Alltså hon är ju ganska ljus precis som Mini och jag tror de passar i ungefär samma färger, tror nog att hummrarna funkar om det är korallröd.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 14:37:45 följande:
    Å hoppas hoppas...Lite OT men vet du vad... Vi kikar på ny bugga orange/rosa eller brun/rosa...
    Åhhhhhh gud så roligt. Är det Been eller den vanliga?
  • jompa
    jompa skrev 2008-03-10 14:38:36 följande:
    Åhhhhhh gud så roligt. Är det Been eller den vanliga?
    Och får man fråga varför? Är det för ryggen eller nåt annat
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 14:42:39 följande:
    Ryggen... Jag va ju ute i flera timmar med Urban igår å hade nå jävulskt ont igår kväll, de e nåt med den vagnen som gör jag får ont, hade samma sist jag hade en UJ åxå
    Usch inge roligt det där med ryggen, hoppas det hjälper med att byta tillbax till en Buggis Jag gillar den bruna, men även den nya blåa tycker jag är skitsnygg som bas med vit eller rosa topp mmmmm skulle jag vilja ha.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 14:45:23 följande:
    måste kolla den blå åxå tror jag
    Orange bas och blå topp var oxå skitsnyggt. Man kan ju välja färger på Buggis hemsida.
  • jompa

Angelinah: Du har varit på Hippo, hur är butiken? Stor, bra utbud? Lika bra som Kaptenen?

• jompa

Terezita: Fin fina kläder och barn i BT. Får vi bild sen på lillebror in Kikkiden?

• jompa
    terezita skrev 2008-03-10 15:02:44 följande:
    hej sikke svejs brudar.. nu e jag tillbaka från stan (och hippo) jompa? kollade upp katvigen och hon hade inte fått in nått av de grön/turkosa katvigen...lite bilder i bildis...belladonna jätte fin hummer på tara
    Ok tack för att du kollade i alla fall.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 15:18:59 följande:
    molo body strlk 80... porto på den? va tror ni? sålde just en på köp nu på T o hittar inte vågen
    Skulle tippa på 11kr.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9