• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-10 21:27:29 följande:
    Nice paket från eleraff... KIKKIDen ser jättefin ut!!
    Ja den är hur mjuk och go som helst, hoppas bara den sitter bra på. Ska prova imorgon annars skickar jag tillbaka den.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-10 21:30:25 följande:
    Hallå hallåNu är det äntligen lugn och ro här hemma, skrutt sover och sambon åkte precis till jobbet. Jag är super hopping sugen
    Halloj.

Vad vill du ha då? Nåt av det du visade förut från Eleraff?
  • jompa
    melizza skrev 2008-03-10 21:39:14 följande:
    molos rosa rutiga tunika och byxor eller tajts....var finns dem?? kan bara hitta ett par tajts på poppilopp men vill helst ha allt på ett o samma ställe.
    Annacill kanske.
  • jompa

Godmorgon

Frukosten avklarad, puhhhh. Just nu bråkar sonen kostant med mig så jag blir helt slut.

Provade Kikkid tröjan på Mini och den får nog åka tillbaka. Satt inge bra på henne, hon är för smal liksom.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-11 07:47:12 följande:
    morrn morrn...trist med kikkid:en... vad ska hoppas istället då?
    Åhhh jag vet inte, det var ju så mjuk och gosig så jag vill ha nåt i samma material men de verkar inte ha typ vanliga tröjor i det materialet, kanske ska prova den en gång till för att se om det kanske går ändå.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-11 07:50:46 följande:
    får vi se bild kanske
    Ska försöka fixa det.
  • jompa

Så där, Kikkiden på en inte helt nöjd Mini.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-03-11 08:04:15 följande:
    Jag tycker att hon är fin i den tröjan!
    Ja den var kanske inte så dum n när jag provade den igen, men jag måste ha något under för att det ska funka men det är ju ok.
  • jompa

Isold: Såg bilderna på PT vagnen, den är riktigt fin. var bilderna från USA, de var så mysiga.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9