Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-10 22:03:12 följande:
    Rackamaja har den i 86.
    ooooooooops
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:03:38 följande:
    matador tror jag. och när du ändå shoppar där så ta ett par blå hängslebyxor till också
    Tyst med dig kvinna! Tror inte jag ska ha hängselbyxor, har ju ett antal redan både i velour och vanliga
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:09:58 följande:
    lillebror har ju inga hängslebyxor... måste inte han ha ett par
    Apselut! Det måste alla grabbar ha!
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-03-10 22:18:45 följande:
    Jag tror eleraff har den i den storleken. Är precis som du. Älskar färgen mer och mer... och från början tyckte jag knappt om den ... Köpte tröjan för några dagar sen. Tänkte det skulle räcka med sommarsuiten, men är helt frälst i den !
    Hmm jaaa jag vet inte jag...  Jag vill ju ha det turkos/gröna men blev så besviken på velourbyxorna, dom var riktigt gräsgröna o de gillar jag inte. Men dom ljusblåa velourbyxorna är ju såå fina! Men då måste jag ju ha ngt till dom med
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-03-10 22:31:19 följande:
    Äh, jag vet inte. sambon säger att det går att åt så de inte sitter så laid-back... Men jag tycker de gör det. inte så farligt mycket, men är de vana att sitta rakryggade så är det lite annat tycker jag.Ja, jag tycker P&T ser lite tråkig ut, men de säger ju att barnen ofta trivs i den. Nähe, ska jag stänga av... God natt på er!
    Ja den tukors/gröna väntas hem imorgon!

När flickor, jag måste nog lägga mig nu ser knappt vad jag skriver...

Natti på er godingar!

*otroligt vek tjolla idag*
  • Tjollabolla
    mian71 skrev 2008-03-11 07:50:50 följande:
    En fråga till er som handlat på Trendsales. Hur betalar ni? Vilket sätt är billigast? Vanliga banköverföringar kostar väl en del, har jag för mig. /Mian
    Jag för över till trendsaleskontot. Det gr så snabbt o smidigt.
    ängeln83 skrev 2008-03-11 07:53:52 följande:
    GodmorgonHär har natten varit sådär, skrutt vaknade vid 1 och låg vaken till 3, till sist fick han sova jämte mamma och då var allt frid och fröjd igen.
    Åh lilla skrutten då! Milo vaknade klockan sex och tänkte minsann inte somna om. *morr* Nu är han redan jättegnällig. Hur ska han orka babysimma sen?

Idag väntar jag paket från Poppilopp, Enzokids och funkybaby!!
  • Tjollabolla

Fy vad drygt det är när folk som vinner på T inte betalar. AUktionen gick ut i torsdagskväll, fortfarande inte tt ljud från människan. *suck*

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-11 07:59:19 följande:
    Men hellre att dom vaknar tidigt än att dom vaknar på natten och bökar. Skrutt har fullt upp att riva ut allt i ett skåp i köket, så han verkar nöjd än så länge Jag väntar paket från Rackamaja och Poppilopp.
    Jo absolut! Men jag vet hur gnällig han blir när han vaknar för tidigt...
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-03-11 08:07:00 följande:
    Lika drygt på andra hållet. Jag vann ju den där västen med hög frakt. Mejlade två gånger och frågade om det. ...Inget svar... Betalade sen in pengarna efter tre dagar, utan att ha fått svar. Fortfarande inte hört nåt.... Hoppas västen kommer snart iaf.
    Fy vad kasst av säljaren! Man får ju svara på mail!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9