Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-10 20:15:39 följande:
    Görs inte velorisarna i större storlek då?
    Nää det gör dom inte! *morr*

Phu, Milo stoppad i säng. Äntligen lite lugn och ro. Jag trodde jag skulle få en timma för mig själv i eftermiddags när min lillabror och hans tjej kom och ville gå med Milo. Tjohooo sa jag, framförallt eftersom sambon kom in på msn från Kina. Det tog väl... 6 minuter sen kom dom tillbaka med en gallskrikandes Milo som bara ville va hos mamma . Phhu vad trött jag är idag. Jag MÅSTE lägga mig i tid ikväll, inatt har jag nog sovit max 2 timmar utspritt på hela natten.

Oj vad ot jag är idag. Jag hade ju tänkt shoppa ngt ikväll . Lilla Max ringde om Kik kid dressen, dom hade en i 86 och kanske en annan butik som hade i 92. Jag sa att 86 går bra om det inte finns 92, orkar inte krångla. Såååå en liten grå kik kid i 92 hade suttit fint ikväll
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-10 20:30:21 följande:
    Angelinah: Jag tycker du ska retunera hummern om du inte gillar dem. Känns det inte bra så gör det ju inte det.
    Håller med! Gillar du inte dom så skicka tillbaka det! Du ville ju att jag skulle säga det, så det är ett tecken på att du inte vill ha det. Bums tillbaka med skiten

Nu har jag shoppat
  • Tjollabolla
    Jessys skrev 2008-03-10 20:37:04 följande:
    Va blev det för nåt då ?
    En grå Kik Kid dress Dom är ju mkt billigare på Eleraff än alla andra sidor. Jag betalade 350+50 i frakt för min gröna från lillamax, på eleraff kostar dom 299 och det är fraktfritt! 

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-10 21:30:25 följande:
    Hallå hallåNu är det äntligen lugn och ro här hemma, skrutt sover och sambon åkte precis till jobbet. Jag är super hopping sugen
    Jag med
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-10 21:33:31 följande:
    Har du span på nåt?Jag har fullständig ide torka på vad sjutton som ska shoppas.
    Hmmm jag vet inte... *skulle vilja den söta funderaren symbolen som finns på min Msn*

Blev lite sugen på IdaT apor byxor. Och t-shirt Eller Katvigs velourbralls i turkost kanske.
    Nåt måste du ju va sugen på??
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-10 21:35:28 följande:
    De mörka, tycker det blir pyjamas varning annars.
    Instämmer! Inte så förtjust i det där latte. Dessutom syns ju alla fläckar på det för att inte tala om krypknäna!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-10 21:56:16 följande:
    ja, tur att samken är som baken. bugaboo är den fulaste vagnen jag vet dessutom hade jag aldrig fått mina barn att sitta i nån vagn med lutande sits, mina ungar vill sitta upp som stolpar annars hade jag varit lite sugen på en uj tvillingvagn.. eller en banytravelgillar inte carena, den känns så plastig..
    Fast du, sån var Milo oxå i vår emmaljunga, men nu när vi bytte så sittet han bara där o myser! jag trodde han skulle sitta rakt upp trots lutandet, men nääe. Han äälskar att sitta där o mysa nu!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-10 22:02:21 följande:
    Naeeeh, inte än, funderar på ap baggysarna.
       me tooo.... Eller katvig byxor... Hmmmmmmmmmmmm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9