Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ullis 10 skrev 2008-03-10 13:19:44 följande:
    Nån som har hippo eller haj t-shirt o shortsen ihop på bild? Vad jag undrar är om det blir bra eller om det ser ut som kalsong? Har alla gått upp i strl i dessa, kan man justera midjan?
    Nej du kan inte justera midjan på shrtsen. Om ditt barn har blöja så gå upp minst en storlek, annars räcker dom inte. Kolla i mitt galleri!

Nu kom posten med mina gömda pengar . Hon hade tejpat ihop två papperslappar och laggt pengarna där inne HAHA! Men så har hon skrivt på utsidan: här kommer dina pengar ÅÅÅ gud vilken rolig människa!
    TS post fick jag med, bild på g!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-03-10 13:28:49 följande:
    Suck!! Eller hur kommenterar man det hela ?
    Mest med ett asgarv faktiskt

Bild i bildis! Modellbild kommer nog sen när det utslagna monstret har vaknat...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-10 13:35:26 följande:
    Jupp!!En blå med röda kanter o väder i Luvan finns på min lokalbutik, strlk 86!Tjohoo!! Mina hummers kom idag, å vad jag vill prova!!!Vilken lattjo färg de va på dem, verkligen svårbeskrivna
    Jag skulle gärna se dom på dig
  • Tjollabolla

F*CK! Det har gått upp massa trådar i min Kik Kid overall och jag har bara sköljt upp den! Nu är väl den gröna slut överallt i 92 ÅÅ jag börjar gråååta!

• Tjollabolla
    snigelina skrev 2008-03-10 16:26:27 följande:
    Ajabaja verkar ha den. Otur!
    Ja se där! Hoppas nu jag får pengarna tillbaka av lilla max annars blir jag tokig... Dom skulle ringa upp snart...
  • Tjollabolla
    Weronica skrev 2008-03-10 19:02:51 följande:
    Åhh vad fin den suiten som Milo har i BT är!!!*aningen avis*
    J essica skrev 2008-03-10 19:04:01 följande:
    Coola Milo i Bt!!
    Tack!! Det var inte ens jag som ville ha den, det var för en gång skull hans pappa som sa "DEN SKA HAN HA PUNKT SLUT"
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-10 19:11:35 följande:
    Familjen utfodrad o disken avklarad Tjolla--- STENCOOL MILO I BT Å nu velar jag ang IdaTn ändå Måste nästan starta en omröstning tror jag   Behålla eller returnera?
    BEHÅLLA!!!! Jag håller med Butte, det var mkt finare än det i gult... Tyckte visst det var superfint!
  • Tjollabolla
    jacao skrev 2008-03-10 19:27:04 följande:
    skicka tillbaka säger jag! Vet inte riktigt vad jag tycker om hummrarna, är egentligen inte så förtjust i ida t, tycker det är lite dålig/konstig passform och lite sladdrigt tyg. I alla fall på de plagg jag har.Fast Ida var ju söt i hummrarna
    Fast jag tycker det var mkt bättre denna säsongen, älskar baggybyxorna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9