Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Vi får försöka till nästa tråd. Gör man det på den här nu blir den evighetslång. Jag kan gärna hjälpa till att kolla igenom det.Incommunicado skrev 2008-03-07 11:27:32 följande:Glömde säga tidigare att när vi skapade en ny tråd så behöver länkarna uppdateras, flera butiker säljer inte Molo längre t ex.
Puh! Nu har äntligen Noel somnat. Han var så övertrött och gnällig. Nu ska det bara städas klart lite här och sen ska jag ta en dusch.
Väntar på hantverkare, så den dagliga promenaden får vänta lite.
Ska kolla igenom min lilla önskelista också
Är det någon som gett mer Katvig? De måste väl få in mer gulrandigt? -
Åh! Vilken härlig! *skriver dit på önskelistan*tvåsmå skrev 2008-03-07 11:39:49 följande:Titta så fin!www.matadorkids.se/index.php&pro...
-
Jag skulle kalla den pippigul. Inte orange tycker jag.J essica skrev 2008-03-07 11:52:06 följande:Ser du att den är gul? jag tycker den ser orange ut?
Undrar över hur pass gul den randiga korta suiten är på Funkybaby. På Katvigs hemsida ser den inte så orange ut som på Funkys...
http://www.funkybaby.se/katvig-sommardrakt-maria-gulljusgul-p-813.html -
Vad tråkigt!jacao skrev 2008-03-07 12:05:48 följande:Åååhhh, det var paket!!!!Haj tröja till stora sonen (5½år), han är så fin i ljusblått.Och en flodhästbody till tjejen, jättefin MEN det är fel på den!!Ena ärmen är ca 5 cm längre och 1-2 cm bredare än den andra!Trist...
-
Skönt med sovmorgon!alex 07 skrev 2008-03-07 12:22:13 följande:Godmiddag!Här sov Alex glatt till 10.30 idag och jag snusade på så det blev lång sovmorgon...Han brukar vakna mellan 9-10 i vanliga fall och det är ju också sovmorgon. Apropå att inte äta och vikt så har jag problemet att båda mina barn äter så det knakar, men går ändå inte upp särskilt mycket i vikt. Tildes skolsköterska väger och mäter henne varannan månad nuHon blir ju 10 i April och är nu 133,3cm och väger knappt 27kg. En liten smalis, men äter det gör hon. Samma sak med Alex, han car 69,5cm lång och vägde 7250g vid 6 månaders kollen. HELT OT jag vet.....
Kanske är dina barn så pass energiska så att allt de äter förbränns? Fast något borde ju fastna.
Noel vägde nu vid 5 månaderskollen 8850 gramEn liten knubbis med andra ord. Men det ramlar väl av när han börjar röra sig mer.
-
Konstigt! Tänk om man själv hade en sån. Det hade varit bra i mitt fall.alex 07 skrev 2008-03-07 12:28:36 följande:Men ingen av dem är aktiva barn, det är ju det som är så konstigtDe har väl en grym ämnesomsättning.Ja, lite färgblind är du nogJ essica skrev 2008-03-07 12:30:18 följande:Då är jag nog lite färgblindJag är också shoppingsugen men blir sur för att allt är på olika ställen. Ogillar frakt...jompa skrev 2008-03-07 12:32:00 följande:Så där tillbaka efter lunch och städning, skönt nu är allt klart så man kan bara softa hela helgen Idag måste det shoppas håller på att bli galen, är såååå sugen och velat trycka på köp kanppen flera dagar nu
-
Hoppas att det finns. Jag har varit med om att deras webbshop inte stämt.jacao skrev 2008-03-07 12:35:34 följande:Ja och ännu tråkigare är det att den verkar vara slut i rätt strl också... Väntar på svar från poppilopp, de kanske har fast det inte syns i webshoppen.
Nähä, nu ska Knyttet få lite lunch. -
Han är 68 cm.Zvartaliljan skrev 2008-03-07 12:36:15 följande:be dom ta Tsh-prover på dom som mäter sköldkörtelhormonerna. Maia producerar för mycket och har därmed för hög ämnseomsättning. barn med för hög ämnesomsättning kan ju också bli slöa och orkesläsa så det kanske är däfrör de inte är så aktiva heller...
En bitig kille med andra ord. Inte superlång. Lite för kort för sin vikt
-
Tjolla- vilken söt kille i Hippos! Är sugen på shortsen till Noel. Bör man ta storlek 90 även om han drar 74 nu?
ängeln-har det gått bra att jobba?
Måste hitta något snart. har som sagt en del jag vill ha men i olika butiker. Kan inte alla ha fraktfritt?Haha...att flänga fram och tillbaka är väl kul?!Jen80 skrev 2008-03-07 16:14:59 följande:Hehe, sambon bara glodde på mig och suckade när jag föreslog att vi kunde ta en sväng till stan (var där i förmiddags ). Har 1,5 mil dit, så det känns väl kanske lite onödigt för att köpa några veourisar, men ändå . Vi har ju ändå inget för oss ...Men velourisarna är ju såååå bra att ha i massa färger.