Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Mikah skrev 2008-03-12 11:52:49 följande:
    Första maj är väl fortfarande helgdag. Varför hittar jag inte om Gekås har öppet då? Fast svaret är väl nej?
    Gekås har inte öppet på helgdagar/söndagar MEN söndagsöppet är på G i september
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2008-03-12 11:59:59 följande:
    Oj då kankse köerna minskar på lördagar.
    Japp, antar att det är för att minska trycket som det alltid blir under hösten -jag tror dock inte att söndagsöppet kommer att gälla hela året men men vi får väl se..
    800 nya parkeringsplatser pratas det oxå om så nu kommer man väl i värsta fall få kilometrar att gå
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2008-03-12 12:06:23 följande:
    Finns det ingenstans man kan få information om när tåget går? Det som går mellan campingen och Gekås.
    Jag tror det styrs att hur mkt folk som vill åka därimellan- skulle tippa på en/två ggr timmen eller låter det mkt kanske?
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2008-03-12 12:20:21 följande:
    Ja fast det går ju bara under högsäsong står det . Men ibland när vi är där i okt så går det på fredagen och lördagen men jag vet ju inte när dem tar fram det. Jag tror inte att det går nu.
    Nej det stämmer, har inte sett ett tåg under hela lågsäsongen och jag är där titt som tätt när det är just lågsäsong- får ju panik av att svettas och trängas som under regniga sommardagar och i oktober/november - fast i fredags shoppade jag mest på HM i Ullared 90% på allt! Och kommentaren som cirkulerade var " Det är ju billigare än Gekås höhö"
  • Smultronhjärta
    Mikah skrev 2008-03-12 12:28:17 följande:
    Kan man kanske maila och fråga nånstans?
    Ja det borde gå, fast enklast kanske är att ringa campingen och fråga- de har nog koll och så får du svar direkt!
  • Smultronhjärta

2007 Mamma skrev 2008-03-12 14:06:33 följande:

90% på allt! Det är ju gratis! Hur mkt handlade du inte då??!! Ska de stänga eller??
    Jo, jag handlade faktiskt för 3500 som maken så snällt poängterade för mig fast betalade då 298kr för en jättekasse-det var roligt att känna sig rik för en gångs skull
    Fast å andra sidan var jag ju där veckan innan på 50% och köpte "vettiga" saker för desto mer
  • Smultronhjärta

Måste ju även tillägga att jag tycker det är astråkigt att Skokanonen ska flytta till HMs lokal, gillar verkligen inte den butiken och ännu tråkigare att det ryktas att Burger King ska bygga ut i gamla skokanonens lokal- hade varit kul med ngt nytt

• Smultronhjärta
    Lillatroll skrev 2008-03-14 09:08:01 följande:
    Hej, vilken rolig tråd. Jag besökte Gekås för första gången i höstas och sen är jag fast. Jätteroligt ställe att shoppa på. Sen bor jag bara några mil därifrån också...Är det någon som har varit där på kvällarna? Hur mycket folk är det då? Jag har bara varit där på lördagarna än så länge. Hade tänkt köra dit i morgon men funderar på om jag ska köra dit i eftermiddag istället. Eller måndageftermiddag.
    Åh, eftermiddagar absolut! Så mycket mindre folk vid den tiden jämfört med värsta dagen(lördag),mindre stress och lättare att få med allt man ska ha med hem då
  • Smultronhjärta

Man brukar alltid bli piggare av ett Gekåsbesök eller??
    Med tanke på datum så tror jag inte att det lär vara så mycket folk vare sig i eftermiddag eller på måndag eftermiddag heller - det är ju flera dagar kvar till bb och lön..

• Smultronhjärta

smulan 75 skrev 2008-03-14 10:25:10 följande:

Hej någon som vet om dom fått in soldräkt/kläder? alltså en dräkt som små barn inte bränner sig i solen? Har sett innan med spindelmannen/my little pony. Vilken är den minsta storleken ni sett? Mamma ska dit i nästa vecka och skriver shoppinglista nu
    Japp, de finns för 179:- och jag vill ha för mig att minsta stl är 90!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6