• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • NovJenny
    martina78 skrev 2008-05-28 23:14:08 följande:
    Vad för färgkombo har du tänkt dig???
    Jag har svart fleece (väldigt somrigt! ) och tänkte slå till på ännu mer burrigt och ta en brun sommarsufflet.

Eller så köper jag allt nytt i somriga fina färger. Undrar om sambon går med på det!?
  • Dis

Det låter lite svettigt på sommaren med svart flecce? Och om resten av vagnen också är mörk.

NovJenny skrev 2008-05-28 23:17:05 följande:
    Jag har svart fleece (väldigt somrigt! ) och tänkte slå till på ännu mer burrigt och ta en brun sommarsufflet.Eller så köper jag allt nytt i somriga fina färger. Undrar om sambon går med på det!?
  • Bopsan

Jag ska signa in mig som ny kund på babytrader men kan inte skriva in Sverige i adressfältet. Sverige finns ej med bland alternativen??????

Någon som råkat ut för samma sak?

• Infinite Joy

Fick just veta att en kompis är i san diego.... hör av din om jag ska skicka ngt sa hon.... och jag som beställde vagnar i måndags. Någon som vet någon butik i san diego? Kan ju alltid beställa ngt tillbehör...

• Gotteråttan

Mitt chassi bär sig skumt åt, handtaget åker upp på ena sidan hela tiden, så att den blir skev. Är detta ett känt problem med nya chassit? Visst har något liknande varit uppe i tråden innan?

• Mstery

Dis

man ska ju ha mörk sufflett på sommaren = mer skugga.. har jag hört

• Mstery

jag har svårt att acceptera att det kommer ta 6 veckor för mig att få en brun cam om jag beställer. det finns bruna basar med t.ex svart top..varför kan dom inte bara sätta ihop en åt mig??

• Infinite Joy
    Mstery skrev 2008-05-29 07:34:29 följande:
    jag har svårt att acceptera att det kommer ta 6 veckor för mig att få en brun cam om jag beställer. det finns bruna basar med t.ex svart top..varför kan dom inte bara sätta ihop en åt mig??
    Har du frågat om de kan det?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13