• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie
    Mstery skrev 2008-05-29 10:21:56 följande:
    ewamarieokej..tänkte om affären skickar den. hur mycket tjänar man på det ifall den åker fast i tullen undrar jag? annars var det ett bra tips du hade för min kusins pappa bor ju i NY höhöhö.. jag e desperat på en brun cam men vill inte vänta 6 veckor.nån som vet nån affär i tyskland där man kan köpa? har kontakter där också. har kollat återförsäljare på bugaboos hemsida men det var inte många av dom som hade bugaboo på deras hemsidor ändå..
    babytrader och pingpong har ungefär samma priser och skickar fraktfritt över en viss summa, där betalar man ju inte tull heller.
    Här kan du räkna ut vad tullen går på ifrån usa:
    tullverket.se/sokordao/tjanster/avgiftsguiden/avgiftsguidenformular.4.4ab1598c11632f3ba92800010387.html
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • ewamarie
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-29 10:16:13 följande:
    jag la en beställning via chatten Behövde inte betala tull, paketet kom med Fedex direkt till dörren 2 dagar efter att den hade skickats ifrån Usa.Jag beställde en bee och en cameleon samt en del tillbehör, men det enda som har kommit hittills är been, camen skulle skickas någon gång nu i dagarna.Men vissa har haft problem med NM så vi får väl se om jag får något mer Frakten blev.. 600 sek ungefär för allt.
    Beställde du Silverbuggan???
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Fru Indosaurie
    ewamarie skrev 2008-05-29 10:23:33 följande:
    Beställde du Silverbuggan???
    nä men det ska väl inte vara nån skillnad Jag tog en vanlig hederlig brun
  • Mstery

fru indo

jag tror inte att pingpong har bugaboo längre

• Duntoffla
    Mstery skrev 2008-05-29 10:21:56 följande:
    ewamarieokej..tänkte om affären skickar den. hur mycket tjänar man på det ifall den åker fast i tullen undrar jag? annars var det ett bra tips du hade för min kusins pappa bor ju i NY höhöhö.. jag e desperat på en brun cam men vill inte vänta 6 veckor.nån som vet nån affär i tyskland där man kan köpa? har kontakter där också. har kollat återförsäljare på bugaboos hemsida men det var inte många av dom som hade bugaboo på deras hemsidor ändå..
    Beställer du från Babytrader hamnar de ungefär på 7300 kr inkl frakt.
    Älskade Noel
  • Fru Indosaurie
    Mstery skrev 2008-05-29 10:28:31 följande:
    fru indojag tror inte att pingpong har bugaboo längre
    jasså? ja jag har ingen direkt koll ska jag erkänna. Men dom har aldrig haft bugaboo på hemsidan utan man får maila och fråga om en prislista däremot har jag hört en massa negativt om dom på senaste tiden..
  • chokladmamma

Hej igen alla. Vi vill ju ha en cameleon till vår bebbe som kommer i höst (oktober) men nu har jag läst massa här om krångliga chassin etc. och med tanke på priset så ja. Vi vill inte lägga det på en barnvagn helt enkelt.. så då undrar jag vad rekomenderar ni då?

Om ni absolut inte fick ha er bugga utan var tvungen att byta till annan modell, vilken skulle ni då ta och varför??

Så tacksam för hjälp, är alldeles vilsen i den här barnvagnsdjungeln.

• Fru Indosaurie
    chokladmamma skrev 2008-05-29 10:31:41 följande:
    Hej igen alla. Vi vill ju ha en cameleon till vår bebbe som kommer i höst (oktober) men nu har jag läst massa här om krångliga chassin etc. och med tanke på priset så ja. Vi vill inte lägga det på en barnvagn helt enkelt.. så då undrar jag vad rekomenderar ni då? Om ni absolut inte fick ha er bugga utan var tvungen att byta till annan modell, vilken skulle ni då ta och varför??Så tacksam för hjälp, är alldeles vilsen i den här barnvagnsdjungeln.
    en begagnad innan chassiproblemet kom
  • Lourdes
    Hej igen alla. Vi vill ju ha en cameleon till vår bebbe som kommer i höst (oktober) men nu har jag läst massa här om krångliga chassin etc. och med tanke på priset så ja. Vi vill inte lägga det på en barnvagn helt enkelt.. så då undrar jag vad rekomenderar ni då? Om ni absolut inte fick ha er bugga utan var tvungen att byta till annan modell, vilken skulle ni då ta och varför??Så tacksam för hjälp, är alldeles vilsen i den här barnvagnsdjungeln.
    En begagnad cam med gamla chassit, kolla blocket!
  • ewamarie
    Teutonia FUN??? Den är ju oxå liten och smidig... Vet inte hur den är att köra eller någont sådant. Vet inte vad den kostar heller
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13