• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Myris83 skrev 2008-05-29 11:50:37 följande:
    Asså det går inte!!! Andra tips???
    Det är det enda man kan göra. Det kommer att gå till slut! Det verkar som om de flesta får kämpa en halvtimme. *hejjar på*
    Älskade Noel
  • Mstery

ska jag ta det här som att det inte tar 6 veckor att få hem en helbrun?

> > Hi
    > > It says product not in stock on the bugaboo cameleon brown. I wonder how
    > > long its going to take for me to get it (to sweden) if i order one.
    > >
    > > regards maria
    > >

>
    > Hello
    >
    > The deliverytime is at the moment 6 weeks.
    >
    > Kind regards Alice

Hi

Cant you put one together? Theres one with brown base and black top and you have one with a brown top.. I want all in brown..

Regards Maria

Hi

Yes, you can order brown/brown .

Kind regards Alice

• loveliva
    Myris83 skrev 2008-05-29 11:50:37 följande:
    Asså det går inte!!! Andra tips???
    Be din man! Det gjorde jag
  • Bopsan

När jag går in på babytrader så är alla alternativen med brun bas INTE i lager. Alltså t.ex. brun/svart finns inte i lager.

Jag har också haft mailkontakt och det är de bruna baserna som är slut. Däremot finns brun top.

Har även fått svar på det här med att Sverige inte finns som alternativ i listmenyn vid "sign up" sidan. De har haft tillfälliga problem och det ska gå att beställa senare idag. Puuuuh! Då kanske jag kan lägga in en beställning ikväll:)

Jag ville oxå haft brun/brun men jag tar nog sand/brun istället.
    Det blir fint med rosa sommarsuflett:)

Puffar för min tidigare fråga: Är det så att rosa sommarsuflett och rosa parasoll inte matchar?

• Infinite Joy

Nu har de varit hit med min bee.... men jag var så klart inte hemma. Camen är fortfarande reggad i Berlin. Får den bergis först efter helgen. Attans att just min vagn skulle bli felsorterad och ta en omväg.

Ewamarie: hur ser silverbuggan ut? Min cam är redan skickad så kan ju inte avbeställa den nu.... men vill gärna se hur silvrisen ser ut... länk?

• Kajsan

Infinite Joy skrev 2008-05-29 14:05:07 följande:

Nu har de varit hit med min bee.... men jag var så klart inte hemma. Camen är fortfarande reggad i Berlin. Får den bergis först efter helgen. Attans att just min vagn skulle bli felsorterad och ta en omväg.Ewamarie: hur ser silverbuggan ut? Min cam är redan skickad så kan ju inte avbeställa den nu.... men vill gärna se hur silvrisen ser ut... länk?
    www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml&parentId=cat9710731&masterId=cat10130737&index=0&cmCat=cat000000cat5160748cat7680740cat10130737cat9710731
  • Kajsan

Infinite Joy skrev 2008-05-29 14:15:19 följande:

Är den snygg i verkligheten? Lite spacig? Är lite av en minimalist... men den ser häftig t.
    Nä, den är inte lika glittrig, mer matt-grå.
    Inge vidare.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13