• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule
    Gotteråttan skrev 2008-05-29 07:21:51 följande:
    Mitt chassi bär sig skumt åt, handtaget åker upp på ena sidan hela tiden, så att den blir skev. Är detta ett känt problem med nya chassit? Visst har något liknande varit uppe i tråden innan?
    mmm du verkar ha fått d "klassiska" felet på ditt chassi.trist jättemånga m d nya chassit har detta problem... d flesta har reklamerat...
  • Duntoffla
    Gotteråttan skrev 2008-05-29 07:21:51 följande:
    Mitt chassi bär sig skumt åt, handtaget åker upp på ena sidan hela tiden, så att den blir skev. Är detta ett känt problem med nya chassit? Visst har något liknande varit uppe i tråden innan?
    Det är rätt många som har haft det problemet. De har fått reklamera och få nytt chassi. En del är inne på 3-4:e chassit. Ta kontakt med butiken där du köpt den . Så ska den inte vara.
    Infinite Joy skrev 2008-05-29 07:25:21 följande:
    Ååh.... min cam hade hamnat fel och är nu i Berlin.....
    Oops! Vad tråkigt
    Älskade Noel
  • Bopsan

Alltså, jag vill beställa från babytrader men kan inte pga att jag inte kan skriva i/välja Sverige i rullmenyn vid registreringen som ny kund.

Kan någon mer prova och se om det blir likadant?

Vill beställa nuuuuuuuuuuu!

• Mstery

infinite joy

nej men ska ta och göra det nu!

• Emmsan
    Bopsan skrev 2008-05-29 07:56:51 följande:
    Alltså, jag vill beställa från babytrader men kan inte pga att jag inte kan skriva i/välja Sverige i rullmenyn vid registreringen som ny kund.Kan någon mer prova och se om det blir likadant?Vill beställa nuuuuuuuuuuu!
    haah nämen jag hittar inte heller sverige.. de kanske har slutat skicka hit efter alla våra tjatiga ,mail om leveranser nä maila dem o fråga
  • Fröken Småland
    Bopsan skrev 2008-05-29 07:56:51 följande:
    Alltså, jag vill beställa från babytrader men kan inte pga att jag inte kan skriva i/välja Sverige i rullmenyn vid registreringen som ny kund.Kan någon mer prova och se om det blir likadant?Vill beställa nuuuuuuuuuuu!
    Jag kan testa. Vänta.
  • Fröken Småland
    mamma2003 skrev 2008-05-29 08:03:44 följande:
    Jag kan testa. Vänta.
    Nä, Sverige är faktiskt inte med på listan! Otroligt nog. Jag var så säker på att du bara missat det Generad. Jag provade t o m att byta språk men det hjälpte inte. Du måste maila dem och påpeka detta innan du gör någon order, annars kommer vagnen garanterat att komma till något av de andra angivna länderna, såsom t ex Quatar eller Samoa. 
  • Unna

Är på jakt efter babyskydd nu. Läser ett test på Smartson.se, och där står att Besafe Izisleep underredet kan monteras på Bugaboovagnar. Jag trodde det bara var Acta Graco och Maxi Cosi som passade?! Någon som vet?

• ewamarie
    Infinite Joy skrev 2008-05-29 07:15:52 följande:
    Fick just veta att en kompis är i san diego.... hör av din om jag ska skicka ngt sa hon.... och jag som beställde vagnar i måndags. Någon som vet någon butik i san diego? Kan ju alltid beställa ngt tillbehör...
    Gå in på bugaboo.com och välj retailers. Sen kan du klicka dig fram till butiker i San Diego! neimanmarcus har väl butik där, tror jag. Synd att du redan beställt vagn. Dom har ju den APSNYGGA silverbuggan där!! Hade jag varit du hade jag försökt att avbeställa den du redan har beställt altrenativt sålt den och köpt en silverbugga istället. Den är så SNYGG!!!
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Mstery

ewamarie

men det blir väll dyrare ifall man åker på tull

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13