• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mi Vida

Stargirl! Jag är inte så insatt i allt sånt där men det är väl bara att vänta och se. Har kollat runt rätt mycket innan beställningen och villkoren verkar ju vara exakt som att beställa på alla andra sidor som folk köpt sina vagnar ifrån!
    Så lugn och fin det är ju inte direkt du som har beställt vagnen eller hur

• Stargirl
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:23:51 följande:
    Stargirl! Jag är inte så insatt i allt sånt där men det är väl bara att vänta och se. Har kollat runt rätt mycket innan beställningen och villkoren verkar ju vara exakt som att beställa på alla andra sidor som folk köpt sina vagnar ifrån! Så lugn och fin det är ju inte direkt du som har beställt vagnen eller hur
    Jag skulle kontakta Bugaboo direkt natali@bugaboo.com och höra. Så du slipper bli besviken och kanske inte få ngn vagn alls. Eller få en vagn utan garanti.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • thj
    Stargirl skrev 2008-03-15 14:23:10 följande:
    Stämmer inte. Alla beställer direkt från leverantören förutom de. Fråga THJ i denna tråd som har en butik som säljer Bugaboo var hon beställer vagnarna. Kolla på Bugaboos hemsida de finns inte med.Jag svär på att du inte kommer att få en vagn och om du får en så är den en USA modell och inte en från EU.
    Det stämmer
    Alla beställer direkt från bugaboo i holland.

Jag svär också på detta..

Kramizz
  • Mamma2001

har också Bugaboo på mitt jobb -och de kommer direkt från Bugaboo i Holland de med

thj skrev 2008-03-15 14:27:26 följande:
    Det stämmerAlla beställer direkt från bugaboo i holland.Jag svär också på detta..Kramizz
  • Micjah

Skönt att Pernilla också har det lite rörigt hemma efter barn-röj
    OT sorry!!

• thj
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:23:51 följande:
    Stargirl! Jag är inte så insatt i allt sånt där men det är väl bara att vänta och se. Har kollat runt rätt mycket innan beställningen och villkoren verkar ju vara exakt som att beställa på alla andra sidor som folk köpt sina vagnar ifrån! Så lugn och fin det är ju inte direkt du som har beställt vagnen eller hur
    Bara du inte bir lurad nu med tanke på att de ljög för dig vart de får sina vagnar ..
    ´Hur har du betalat den?

Kramiz
  • Mi Vida

Haha! Ni var ju verkligen insatta i det här med bugaboo..Jag är ju helt ny så jag har ju ingen koll!! Det verkar som om beställningen uteblev och jag fick adressen till hon natali istället!! Jaja! Gjorde ju ett försök i alla fall..får väl bli i butik istället för jag ska ju bara ha den så är det! TACK för era svar!!

• Stargirl
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:31:42 följande:
    Haha! Ni var ju verkligen insatta i det här med bugaboo..Jag är ju helt ny så jag har ju ingen koll!! Det verkar som om beställningen uteblev och jag fick adressen till hon natali istället!! Jaja! Gjorde ju ett försök i alla fall..får väl bli i butik istället för jag ska ju bara ha den så är det! TACK för era svar!!
    Gissade på det. Tur att du inte betalat iaf.

Du gör helt rätt val ang vagn för övrigt men kanske från en lokal butik eller från THJ i denna tråd som är godkänd hos Bugaboo och med super service
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Sofia8
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:31:42 följande:
    Oj, det låter inte bra. (läste de andra inläggen om denna oseriösa butik). Tur att du inte hann betala. Tjejerna i denna tråden har stenkoll på var man ska köpa och var man inte ska. Vi köpte våran hos Bonti i sthlm. Varit nöjda med dem, bra demo och trevlig service.
    Bugaboo är verkligen bästa vagnen
  • thj
    Stargirl skrev 2008-03-15 14:33:06 följande:
    Gissade på det. Tur att du inte betalat iaf.Du gör helt rätt val ang vagn för övrigt men kanske från en lokal butik eller från THJ i denna tråd som är godkänd hos Bugaboo och med super service
    Kramizzar och Kyss Kyss
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13