• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Pinja
    Mi Vida skrev 2008-03-15 13:48:44 följande:
    Hejsan! Har precis beställt en bugaboo cameleon demin från www.barnvagnspalatset.se för endast 7995 I butik skulle den gå på 9400 så det känns som jag gjort ett kap! Tror sidan är rätt ny. Billigt för att vara från Sverige faktiskt! Så det är ett tips till er som funderar på att köpa ny vagn. Fraktfritt var det oxå..Kan iof inte lova att allt funkar som det ska men jag hoppas ! Hoppas bara vagnen är så bra som jag har hört nu då Trevlig helg på er alla!
    VA?! Säljer de nya Frog...???
  • Mi Vida
    Svar på #1071
    Kolla in! Dom har frog i alla fall Jag tycker sidan känns rätt seriös så vi chansade lite och beställde..
  • Stargirl
    Hejsan! Har precis beställt en bugaboo cameleon demin från www.barnvagnspalatset.se för endast 7995 I butik skulle den gå på 9400 så det känns som jag gjort ett kap! Tror sidan är rätt ny. Billigt för att vara från Sverige faktiskt! Så det är ett tips till er som funderar på att köpa ny vagn. Fraktfritt var det oxå..Kan iof inte lova att allt funkar som det ska men jag hoppas ! Hoppas bara vagnen är så bra som jag har hört nu då Trevlig helg på er alla!
    Skulle inte lita på att de blir långvariga......Man får inte göra som de gör.Att köpa vagnar från USA och sälja dem i Sverige. Så räkna inte med ngn leverans.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    Pinja skrev 2008-03-15 14:04:57 följande:
    VA?! Säljer de nya Frog...???
    Näe, de får inte göra det. De tar hem dem från USA som de antagligen säjer med en mellanhand. Skulle inte räkna med en leverans därifrån.
  • Malin med Tim
    Är det inte gamla vagnar?
  • Mi Vida

Menar du begagnade? Hehe nä det är det inte men om dom beställer fån usa eller inte har jag inte koll på..dom beställer direkt från leverantören så dom slipper massa dyra lagerkostnader så därför kan dom hålla låga priser! Får väl se om det kommer nån vagn..har ju inte betalt i förskott eller så så jag har väl inget att förlora

• Mamma2001

Oj gör dom så?
    Fyy näe då skulle inte jag handla där...

Stargirl skrev 2008-03-15 14:07:28 följande:
    Skulle inte lita på att de blir långvariga......Man får inte göra som de gör.Att köpa vagnar från USA och sälja dem i Sverige. Så räkna inte med ngn leverans.
  • Malin med Tim
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:16:47 följande:
    Menar du begagnade? Hehe nä det är det inte men om dom beställer fån usa eller inte har jag inte koll på..dom beställer direkt från leverantören så dom slipper massa dyra lagerkostnader så därför kan dom hålla låga priser! Får väl se om det kommer nån vagn..har ju inte betalt i förskott eller så så jag har väl inget att förlora
    Nä inte begagnade, menade gamla chassin, inte nya modellen.
  • Stargirl
    Mi Vida skrev 2008-03-15 14:16:47 följande:
    Stämmer inte. Alla beställer direkt från leverantören förutom de. Fråga THJ i denna tråd som har en butik som säljer Bugaboo var hon beställer vagnarna.
    Kolla på Bugaboos hemsida de finns inte med.

Jag svär på att du inte kommer att få en vagn och om du får en så är den en USA modell och inte en från EU.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13