Unna skrev 2008-03-15 14:53:50 följande:
Hallå alla!Vi har nu kollat runt på vagnar och insett att Bugaboo har allt vi eftersöker! 4 hjul med svängbara fram. Vändbart handtag. Möjlighet att byta till terränghjul. Enkel, smidig, lätt, snygg. Dock är ju priset jobbigt högt...Vi funderar på om Geckon kanske skulle "duga" för oss. Den är ju 1800 kr billigare än Cameleon (6900 istället för 8700).Vi gillar att den är avskalad i designen, och de nackdelar vi hittat verkar ändå funka för oss:Ej ställbart handtag - höjden funkar för oss båda.Inget bärhandtag - det kan jag nog ta och sy till av kraftigt band, (typ som på en ryggsäck)Liggdel och sittdel sitter lågt - tror det inte kommer bli ett problem, man vänjer sig.Ramen ej vadderad, kan bli repig - äsch...Begränsad i färgerna - vi kan köpa en svart och sen sy tillbehör i andra färger.Ska utgå - reservdelar kommer finnas att köpa till ändåMen ni med erfarenhet, vad har ni att säga?! Hjälp mig!
Men du, jag var inne och snokade var du bodde för jag vet att det finns superbilliga Gecko i Kristianstad. Det ligger väl inte så långt från Malmö? Bellahhh vet mer om det där, visst var det Babyproffsen i Kristianstad? Och priset var väl så löjligt lågt som 4.900

Kasta dig på telefonen Unna och reservera en!
Geckon är jättefin, läs gärna i Bloggen som Shoegirl skrivit, adress i TS.