• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trebarnsliv

jag fattar inte om mitt parasoll ska sitta på ramen eller på chassit. Fick bara ett fäste med och de satt på parasollet när det kom.  Fästet är väldigt brett, var ska det sitta om det nu är på ramen, har en cam.

Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • ms1

Vad bra att offwhite inte verkar bli så smutsig! Lite orolig för det. Men om den blir det - hur gör man enklast rent den? Måste man ta av allt o tvätta i maskin eller kan man använda nåt fläckborttagningsmedel direkt på vagnen?

• trebarnsliv
    ms1 skrev 2008-05-31 12:28:47 följande:
    Vad bra att offwhite inte verkar bli så smutsig! Lite orolig för det. Men om den blir det - hur gör man enklast rent den? Måste man ta av allt o tvätta i maskin eller kan man använda nåt fläckborttagningsmedel direkt på vagnen?
    Tror man kan ta en våtservett och torka av med.
  • Lille Mammsen

*funderar* Är det bara BB egna parasoll som passar på chassit?? Har ju mina UV-skydd mm men om jag vill ha ett parasoll någon gång har ja ju inge lust att kasta $$$$$ på ett BB som till 90% kommer förbli orört (Diggar EJ parasoll)

• trebarnsliv
    trebarnsliv skrev 2008-05-31 12:21:23 följande:
    jag fattar inte om mitt parasoll ska sitta på ramen eller på chassit. Fick bara ett fäste med och de satt på parasollet när det kom.  Fästet är väldigt brett, var ska det sitta om det nu är på ramen, har en cam.
    puff
  • Acke

Trebarnsliv...
    Du kan väl fästa det var du vill på ramen om du har det gamla fästet? Min svägerska har det och hon har bara fäst det där det passar, har dock förstått att det kan kännas lite trögt första gången. Sedan ska det går bra!

• trebarnsliv
    Acke skrev 2008-05-31 14:12:17 följande:
    Trebarnsliv...Du kan väl fästa det var du vill på ramen om du har det gamla fästet? Min svägerska har det och hon har bara fäst det där det passar, har dock förstått att det kan kännas lite trögt första gången. Sedan ska det går bra!
    hur vet man om det är det är det gamla fästet eller nya då.
  • Acke

Har du det nya så finns det tre st "klick"/hacka på fästet så att man kan vrida parasollet vilket man tydligen inte kan med det gamla.

Jag har två st fästen att välja på med en siffra i respektive ( 1 & 3) där 1 tror jag det var passar till Bee ( lite större) och 3 passar till de tre övriga bugaboos.

Enligt min svägerska så kan hon inte klicka&vrida sitt parasoll utan det ska man väl flytta runt chassit och sedan kunna böja parasollet så att det skuggar..

Svårt att förklara, men händer du med? Kan du ta bort fästet och det står en siffra i så är det antagligen det nya...annars borde det vara det gamla. Har inet sett det fästet på närmare håll så jag vet inte om det går att ta av och byta...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13