• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • änglamamma

åhh vilket krångel med dessa chassien...ja gköpte en beg cam uttagen jan 07... o den har ett chassie tillverkat nov 06... o det glider då inte,... (gick idag i 6 trappor... hissen hos den jag hälsade på ..la av.) så jag hade väl tur då...

o om jag fick välja vilken färg jag vela...så hade jag velat hafet en svart bas i alla fall... i toppfärgerna tycker jag d finns ganska bra val av... hmm ja d skulle vara lila o turkos då...

• Azel

Om jag skulle välja fritt skulle jag vilja ha en brun bas och fin blommig rosa sufflet

• jompa

Jag säger som många andra här, lila skulle vara snyggt och turkos. Men en svart bas borde finnas,  absolut.

• Gotteråttan

Mitt chassi är från okt 07 och det glider upp på vänster sida, senast idag när jag drog upp den för en barnvagnsramp. Jag har mitt handtag i lägsta läget. Eftersom min vagn är en NM bugga, verkar det helt sjukt att jag ska skicka chassit till USA som skickar det till Holland... Suck... Men har det hänt några allvarliga olyckor som ni har hört?

• thj

Oh tack tjejer vilka  bara tips med färgval

Gotteråttan skrev 2008-05-30 22:04:28 följande:
    Mitt chassi är från okt 07 och det glider upp på vänster sida, senast idag när jag drog upp den för en barnvagnsramp. Jag har mitt handtag i lägsta läget. Eftersom min vagn är en NM bugga, verkar det helt sjukt att jag ska skicka chassit till USA som skickar det till Holland... Suck... Men har det hänt några allvarliga olyckor som ni har hört?
    Det är absolut ingen fara att köra den ändå,men det ska nog bytas ut ändå.
    kramizz
  • Mamma Anna

Åh idag har jag pimpat min bugga med den oranga sommarsufletten, blev skitsnyggt! Men nu funderar jag på om jag ska behålla min jujube-väska iallafall den passade mycket bättre till den oranga sufletten.... om jag orkar ska jag ta en bild till bildtråden imorgon

• kirsikka
    Mamma Anna skrev 2008-05-30 22:25:43 följande:
    Åh idag har jag pimpat min bugga med den oranga sommarsufletten, blev skitsnyggt! Men nu funderar jag på om jag ska behålla min jujube-väska iallafall den passade mycket bättre till den oranga sufletten.... om jag orkar ska jag ta en bild till bildtråden imorgon
    Vad har du för basfärg? (funderar själv på en orange sommarsufflett....Fundersam)
  • Bopsan

En helsvart bugga skulle vara snyggt. Åtminstone svart bas.

Det borde definitivt finnas klädsel i khaki.

Olika mönstrade sufletter att välja bland.

Av de som finns så är sand bas och denim top supersnyggt.

Denim bas och vit top måste vara suuuuupersnyggt.

Har även funderat på brun bas och denim top, det är nog mycket snyggare än många tror.

Såg blå bas med brun top på ebay. Överraskande snyggt!

Någon här har även sand bas och gul top. Oxå överraskande fint.

• Kajsan

Mamma Anna skrev 2008-05-30 22:25:43 följande:

Åå jag vill se! Eller nä, det vill jag inte, då börjar jag gråta över att jag sålde den till dig
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13