• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    imsa skrev 2008-05-31 00:42:22 följande:
    har just nu grå bas och svart topp (tråkigt enl många, jag vet. Men barnvagnsmobil och vbäska piffar upp   ) Ska köpa parasoll och kan inte bestämma vilken färg jag ska ha. Svart eller röd, eller kanske grön?thj: har ni några av dessa färger¨på lager?
    svart och röd finns osäker på grön men tror den finns med.
    krammizz
  • thj
    trebarnsliv skrev 2008-05-30 23:47:10 följande:
    Jag har pratat med THJ nu ikväll och tydligen så är det dem gamla parasollen vi har. Dem nya som hon får in på onsdag är det nta med två fästen. Men fästena är inte annorlunda så bara det att det är ett som är smalare och ett som är tjockare. Man kan inte köpa bara fästet heller och det är inget fel på det vi har, det passar på ramen.Konstigt att man får ett gammalt när man beställt i april i år, tycker man borde få nytt då när man betalar fullpris.
    mamma2003 skrev 2008-05-31 08:06:25 följande:
    Jag tycker också det borde vara det nya. MEN jag skulle absolut valt det gamla fästet eftersom det sitter så mycket bättre. Jag har ett av varje och föredrar det gamla eftersom det går att sätta på skumgummiramen, även vid fotändan. Passar även på Bee.En sak som jag tänkt mycket på är att det är många låter vagnen stå med suffletten uppe i gassande sol. Det blir ju som en bakugn där inne! Jag brukar istället fälla ner suffletten och sätta parasollen över istället. Och då är det perfekt om man kan sätta den i ramen vid huvudet. Så jag är glad att jag har det gamla fästet. Om jag fritt fick välja färg på vagnen så skulle den bli helt baby-blå
    Vissa av parasollen finns bara med det äldre fästet tyvärr .
    ledsen att ni är besvikna..

Kramizz
  • Stargirl
    trebarnsliv skrev 2008-05-30 23:47:10 följande:
    Jag har pratat med THJ nu ikväll och tydligen så är det dem gamla parasollen vi har. Dem nya som hon får in på onsdag är det nta med två fästen. Men fästena är inte annorlunda så bara det att det är ett som är smalare och ett som är tjockare. Man kan inte köpa bara fästet heller och det är inget fel på det vi har, det passar på ramen.Konstigt att man får ett gammalt när man beställt i april i år, tycker man borde få nytt då när man betalar fullpris.
    Men det är egentligen inte skillnad. Det är samma parsoll fast med lite annorlunda fästen. Bara färgen stämmer som man vill ha så kvittar det. Det är alltså inget utgående som butikerna säljer ut utan de flesta verkar ha både gamla och nya.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    thj skrev 2008-05-31 08:40:02 följande:
    Vissa av parasollen finns bara med det äldre fästet tyvärr.ledsen att ni är besvikna..Kramizz
    Inte jag i alla fall!
  • fröken ida

Usch vad nervös jag blir när jag läser om alla problemen med chassin. Vi får hoppas att buggan jag beställt från USA är ok. Är det nån som vet hur det varit med chassin därifrån?

• Emmsan

gaaaah jag måste ha nåt som håller upp skötväskan jag blir tokig av att slå i benen :( ngn som har ngt billigt tips???

• MildaMaränger
    Emmsan skrev 2008-05-31 09:50:36 följande:
    gaaaah jag måste ha nåt som håller upp skötväskan jag blir tokig av att slå i benen :( ngn som har ngt billigt tips???
    stadium har en svart väska som kostar 99 kr, den ska jag köpa tror jag!! kolla stadium.se
  • ms1
    trebarnsliv skrev 2008-05-30 23:44:25 följande:
    Ingen fara, jag har offwhite och den är inte smutsig alls
    OK vad bra! Någon fler som har offwhite?
  • sweetlina

hej funderar på att köpa en cameleon från babytrader, men vad är det som ofta blir fel på de nya chassina som de skrivs om, förstår inte riktigt, något med handtaget??

• Emmsan
    sweetlina skrev 2008-05-31 10:50:33 följande:
    hej funderar på att köpa en cameleon från babytrader, men vad är det som ofta blir fel på de nya chassina som de skrivs om, förstår inte riktigt, något med handtaget??
    på de nya chassina ställer du in handtagshöjden med sk clip ( de håller fast handtaget i önskad längd) dessa funkar inte så bra på alla såhandtaget glider ner eller upp igen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13