• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy
    trebarnsliv skrev 2008-05-30 16:49:30 följande:
    vet inte om det är gamla eller nya, beställde det nu i april 08 så jag tycker det borde vara det nya, men vem vet.Tack för bilder, spelar det nån roll var på ramen man sätter fast det.sitter och ammar lillstumpan och skriver samtidigt därför lite konstigt  skrivet utan frågetecken och så.
    Jag fick också bara ett fäste, men i instruktionsboken står det att man ska få två. Ska maila om det, måste fattas ett för mig.
  • regret

Angående det här med Babytrader så är det ju inte så konstigt att de vill ha de defekta chassina. När vi fick vårt utbytt på barnbutiken så var det ju självklart att lämna in det gamla som vi reklamerade. Hoppas på att det går lika smidigt den här gången. Självklart är det krångligt att skicka tillbaka chassin till babytrader (de kunde ju åtminstonde gjort så man får skicka det när man har fått ett nytt chassi så man slipper stå utan vagn) men det är ju någonting man bör ha i åtanke när man väljer att handla på internet och inte i butik.

• Fru Indosaurie
    regret skrev 2008-05-30 17:49:40 följande:
    Angående det här med Babytrader så är det ju inte så konstigt att de vill ha de defekta chassina. När vi fick vårt utbytt på barnbutiken så var det ju självklart att lämna in det gamla som vi reklamerade. Hoppas på att det går lika smidigt den här gången. Självklart är det krångligt att skicka tillbaka chassin till babytrader (de kunde ju åtminstonde gjort så man får skicka det när man har fått ett nytt chassi så man slipper stå utan vagn) men det är ju någonting man bör ha i åtanke när man väljer att handla på internet och inte i butik.
    fast då kan dom ju inte säga först att dom inte vill ha tillbaks chassit  
    Men säger dom det från början när man reklamerar så är det inget problem För min del känns det enklare att åka med chassit till mitt postutlämningsställe än att försöka krångla mig in till närmaste butik.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Kajsan
    Hannnas skrev 2008-05-30 15:41:12 följande:
    Alltså, är det ingen som har el haft fårskinn i buggan?Undrar hur man ska få till det snyggt... o vill ju gärna se bilder så jag puffar lite för min fråga
    Jo jag har haft, i 5 minuter.
    Sittdelen blev så liten att dottern ramlade ur ,alltså neråt.
    Funkade inte alls.
    Däremot har jag bild på ett formsytt i galleriet.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-30 14:07:14 följande:
    Bara så jag förstår allt detta.  Babytrade vill helt plöstsligt ta tillbaka alla defekta chassin och man får även bekosta det själv?
    Nej, de betalar frakten , man får tillbaks pengarna.
  • regret

Fru Indosaurie: Nej självklart borde de ha gått ut med det redan från början och varit Tydliga med vad som gällde. Det har jag inte sagt någonting om. Och ja, har man långt till en butik och tycker det är krångligt så okej.. jag skulle tycka att det var jobbigare att packa ett chassi och skicka iväg, men smaken är som baken! :) Därför valde jag att köpa i butik och inte från tex. babytrader.

• kirsikka

Någon som har nyligen köpt en offwhite sommarsufflet från någon webbutik eller en butik i sthlm? Vill ha en men hittar ingen som har i lager Kidzshoppen får hem de i juli vill inte vänta så länge.

tips?

• Fröken Småland
    Satu skrev 2008-05-30 18:01:49 följande:
    Någon som har nyligen köpt en offwhite sommarsufflet från någon webbutik eller en butik i sthlm? Vill ha en men hittar ingen som har i lager Kidzshoppen får hem de i juli vill inte vänta så länge.tips?
    Har du kollat med www.1klass.se? De hade rätt mycket hemma när jag var där förra veckan. Fraktfritt för övrigt .
  • Fröken Småland
    Satu skrev 2008-05-30 18:01:49 följande:
    Någon som har nyligen köpt en offwhite sommarsufflet från någon webbutik eller en butik i sthlm? Vill ha en men hittar ingen som har i lager Kidzshoppen får hem de i juli vill inte vänta så länge.tips?
    mamma2003 skrev 2008-05-30 18:05:25 följande:
    Har du kollat med www.1klass.se? De hade rätt mycket hemma när jag var där förra veckan. Fraktfritt för övrigt .
    Äsch, ser ju nu att det var sommarsufflett du var ute efter. De kommer inte till Sverige förrän i juli .
  • Emmsan

jag vet inte vem som blev gladast för vagnen Melker eller mamma

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13