• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    molly 81 skrev 2008-06-01 21:42:33 följande:
    Nu måste jag fråga en sak till! Men inte om bee!Kan man köpa cameleon som "bara" sittvagn? Det verkade inte så i affären där jag var igår. Utan då fick man köpa hela kitet på 8700 kronor. Det vill ju inte jag, har kommit på att cameleon verkar mer ombonad..Någon som vet?!Tack igen!E
    Nej, går bara att köpa med hela "kitet"., dock nån som dealat sig till bara sittdelen som köpt från babytrader, men inget man tjänar på, går jämnt ut när du säljer den ändå.
    Hade själv inga somhelst planer på att använda liggdelen när jag köpte min fösta bugga.
  • molly 81

Det är ju en djungel när det gäller vagn. Ångrar så att jag var så insnöad på Emmaljunga. Det var det enda som gällde.. Nu inser jag ju det smidiga med en liten vagn... Jag får leta vidare helt enkelt!

Tack för alla bra svar jag fått av er bugga-ägare!! Bra mycket trevligare här än i andra vagntrådar kan jag säga...

• Kajsan

molly 81 skrev 2008-06-01 21:42:33 följande:

Nu måste jag fråga en sak till! Men inte om bee!Kan man köpa cameleon som "bara" sittvagn? Det verkade inte så i affären där jag var igår. Utan då fick man köpa hela kitet på 8700 kronor. Det vill ju inte jag, har kommit på att cameleon verkar mer ombonad..Någon som vet?!Tack igen!E
    Den säljs som helt paket, babytrader kan sälja endast sittdel men det skiljer så lite att det inte är värt det i andrahandssyfte.
  • madebyinferno
    thj skrev 2008-05-30 20:11:01 följande:
    TjejerOm man kunde vvälja vilken färg som helst på en topp till bugaboo cam.Vad skulle ni då välja?Och till vilken bas.-)Kramizzz
    Brun bas med turkos eller olivgrön topp (inte som bee´s khaki då utan lite mörkare)

Brun bas med mörkare lila topp eller plommonfärgad hade också varit snyggt...

Brun bas med limegrön topp hade varit mumma

mönstrade toppar hade varit en hit tror jag dock inga förslag på mönster..

Är det något du tänker vidarebefodra till BB tro??? hoppas på en limegrön då
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-01 21:51:31 följande:
    Ok, jag härmas bara
    Räcka ut tungan 
  • mallan brallan

Nån av er här i tråden som köpt en mugghållare nyligen som enbart har en cam å inte en bee?

• thj
    martina78 skrev 2008-06-01 21:51:49 följande:
    Brun bas med turkos eller olivgrön topp (inte som bee´s khaki då utan lite mörkare)Brun bas med mörkare lila topp eller plommonfärgad hade också varit snyggt...Brun bas med limegrön topp hade varit mumma mönstrade toppar hade varit en hit tror jag dock inga förslag på mönster..Är det något du tänker vidarebefodra till BB tro??? hoppas på en limegrön då
    Oh du
    Jag inboxar dig min nu min vän har viktig info

• oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-06-01 21:51:49 följande:
    Brun bas med turkos eller olivgrön topp (inte som bee´s khaki då utan lite mörkare)Brun bas med mörkare lila topp eller plommonfärgad hade också varit snyggt...Brun bas med limegrön topp hade varit mumma mönstrade toppar hade varit en hit tror jag dock inga förslag på mönster..Är det något du tänker vidarebefodra till BB tro??? hoppas på en limegrön då
    De där önskemålen har önskats sen första bb-tråden, men inte har bb brytt sig om det förrutom den bruna basen då
  • ängeln83
    mallan brallan skrev 2008-06-01 21:58:58 följande:
    Nån av er här i tråden som köpt en mugghållare nyligen som enbart har en cam å inte en bee?
    Jag
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13