Jag har också köpt en bugga från USA som kommer hit med släktingar i sommar. Jag har varit så nervig över chassifelet så igår ringde min sambo till sin moster. De fick öppna paketet och dra i handtaget precis som mamma2003 beskriver. Enligt dem ska det inte vara nått problem så förhoppningsvis är det så att vagnarna från USA saknar det felet. I vart fall de man beställt inom den senaste tiden. Jag ågar iofs inte ta ut nått i förskott innan jag provat själv 
Suri skrev 2008-06-01 07:33:07 följande:
Hej bugaexperter!Har småläst i tråden lite och undrar om jag kan få ställa några små frågor? Jag är numera lycklig ägare till en helröd cameleon som jag köpt i USA. Tjohoooo!!! Den finns just nu hos mina vänner som ska ta med sig den till Sverige när de flyttar hit i sommar. Nu undrar jag om den är komlicerad att montera. Jag vill inte be dem göra det om det är knepigt, men samtidigt vill jag ju veta att den är ok innan de tar den hit till sverige. Kan man kolla handtaget utan att montera den? Vad är det man ska kolla? Är det andra saker jag bör be dem testa? Skulle verkligen vara jättetacksam för svar. Om de kommer hit med vagnen i aug och det är ngt fel på den vet jag inte vad jag gör..Längtar efter min vagn.