Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Bugaboo tråden nr 13

Okej, här kommer en lite bättre bild, jag har nästan lugnat ner mig nu Räcka ut tungan
    Ser att papperet från kartongen stör lite väl mkt.. men men.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    Ms Ms Kanga skrev 2008-05-22 14:09:36 följande:
    Fru Indosaurie: Du har helt klart den snyggaste "rollatorn" * flämt * dregel * jag vill också ha en * inte ett dugg avundsjuk*
    Kyss
    du kanske kan få den för hittills har den bara gett mig högt blodtryck, stress och lite hjärtbesvär haha.
  • Fru Indosaurie

Jag måste bara säga att kl 03 den 16:e fick jag ett mail om att vagnen var skickad från Usa, den 18:e kl 14 ringde budfirman första gången och inte förrän NU fick dom tag på oss.

• Fru Indosaurie
    Stargirl skrev 2008-05-22 16:37:40 följande:
     vad fin den är..... vill oxå ha rosa suflett till min Bee *skriver på önskelistan*
    tack, det känns som att livet är komplett nu Kyss
  • Fru Indosaurie
    Olivia och Max skrev 2008-05-22 16:44:18 följande:
    WOW vilka fina bilder i bildtråden.Så fina dynor. Måste skaffa en sådan när Max börjar sitta i sin sittdel om ca en månad. Har en UJ sittdyna i svart i våran Bee. Inte så kul men får duga tills vidare.Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 16:35:08 följande:Så fin rosa Bee. Helt kär...måste uppdatera våran med en ny suflett till sommaren. Kan man köpa dem redan?
    usa om man är desperat som jag Cool
  • Fru Indosaurie
    Stargirl skrev 2008-05-22 16:49:05 följande:
    tills du hittar ngt annat att sukta efter....*s*
    haha. äsch, jag är inte så beroende Oskyldig
    och jag väntar fortfarande på min nya cameleon Skrattande hoppas att kärleken håller i sig ett tag..
  • Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-05-22 19:39:57 följande:
    nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????
    brun/offwhite. det har jag beställt
  • Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-05-22 20:21:54 följande:
    TOKFIA men scootern e rätt nice hehe.. usch svårt är det jag tycker den bruna e finast som liggdel men sand e finast som sittdel till min bruna oth åkpåse :(
    jag tyckte också så men valde brun eftersom att vi ska använda liggdelen först sittdelsbasen får bli ett senare problem
  • Fru Indosaurie
    mysisen skrev 2008-05-22 20:51:06 följande:
    var köper ni er bugaboo ifrån? Affär eller nätet? Är det samma pris.Vi väljer mellan helsvart eller beige/brun... vad tycker ni?
    helsvart kan man inte ens få? grå bas menar du?
    Jag hade tagit sand/brun, men grå/brun är också fin svart känns tråkigare tycker jag.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13