Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-05-08 12:48:32 följande:
    Men det är en nyans vad som är oskälig tid. Sen så spelar det roll ifall varan är obrukbar eller ej. Det är den ju inte då handtaget glider  lite på ena sidan.Vi väntade 6 månader på en ny klädsel till en soffa. Kontaktade ARN och de i sin tur kontaktade möbelbutiken. Möbelbutikens svar var att de inte kunde få fram den aktuella varan snabbare än 6 månader och då var det skälig tid. Vi kunde alltså inte använda soffan då klädseln krympt massa under en vanlig tvätt som angivits på tyget.Så om Bugaboo säger att de jobbar det snabbaste de kan så är det inte oskälig tid att vänta ett par veckor. Tyvärr.
    verkar vara lite olika där, jag hade datorn på service i 6 veckor och det tyckte arn inte var skälig tid.. Fundersam alltså dom stod på min sida där.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    Ullis B skrev 2008-05-11 11:46:54 följande:
    Ska nu beställa en cameleon och har börjat vela om vilken topp jag skall köpa. Ska absolut ha brun bas men valet på topp står mellan offwhite och sand. Tänkte köpa röd eller rosa topp till vintern sedan men nu i sommar vill man ju ha en sval färg.Ja, ni tjejer vilken skall jag välja. Stora världsproblem det här *asg*
    håller med om offwhite! Det har jag nyss köpt till brun bas
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-05-11 21:05:18 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-11 21:00:57 följande:www.designboom.com/contemporary/bugaboo.html
    mamma2003 skrev 2008-05-11 21:07:34 följande:
    Äsch, orkar inte mecka med att lägga in bild i galleriet. Här kommer länk i stället www.designboom.com/contemporary/bugaboo.htmlFörrförra hösten var jag i Amsterdam och råkade få syn på en sån på en bro längre bort. Gravida jag höll på att ramla i kanalen i min jakt på att få ett foto på den.
    tack tack! jag hade sett den förut men aldrig så många bilder.
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-05-11 21:45:43 följande:
    I Usa...jag vet inte vilken butik där som fått in och skickar till sverige dock.Nån som vet? Fru Indosaurie?
    mallan brallan skrev 2008-05-11 21:51:54 följande:
    NeimanMarcus kanske?
    japp www.neimanmarcus.se beställde jag ifrån.
    Köpte en cam + extra top och en bee och betalade runt 100 dollar i frakt och avgift men det hade jag säkert kunnat pruta bort om jag hade orkat Cool
    Men dom har inte så mkt inne nu, det mesta kommer i slutet av maj och är komplicerat att ens hitta på hemsidan, man måste gå nån bakväg..
  • Fru Indosaurie

Det är ju bra att man kan chatta direkt med dom iaf däremot verkar vissa där knappt veta vad en bugaboo är Fundersam

• Fru Indosaurie
    Duntoffla skrev 2008-05-11 22:21:41 följande:
    Ska nog vara .com va?
    haha! kanske Cool
  • Fru Indosaurie

jag fick in min cam i en toyoya yaris så en a4 avant lär inte vara något problem Cool
    Nog för att jag tog av hjulen och skruvade ner handtaget helt men

• Fru Indosaurie
    nica83 skrev 2008-05-12 21:14:22 följande:
    Om man ska beställa en Bugaboo från utlandet, vilken sida är då billigast? Ping-pong hittar jag inga buggor på för tillfället...
    Man måste maila dom för att få en prislista, dom har ingenting på sidan
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13