Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Bugaboo tråden nr 13

myHappiness
    nää men du har skriftligt på att du inte behöver skicka in chassit! dom kan ju inte bara ändra sig! Du kanske har kastat det på tippen för länge sen.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    regret skrev 2008-05-30 17:49:40 följande:
    Angående det här med Babytrader så är det ju inte så konstigt att de vill ha de defekta chassina. När vi fick vårt utbytt på barnbutiken så var det ju självklart att lämna in det gamla som vi reklamerade. Hoppas på att det går lika smidigt den här gången. Självklart är det krångligt att skicka tillbaka chassin till babytrader (de kunde ju åtminstonde gjort så man får skicka det när man har fått ett nytt chassi så man slipper stå utan vagn) men det är ju någonting man bör ha i åtanke när man väljer att handla på internet och inte i butik.
    fast då kan dom ju inte säga först att dom inte vill ha tillbaks chassit  
    Men säger dom det från början när man reklamerar så är det inget problem För min del känns det enklare att åka med chassit till mitt postutlämningsställe än att försöka krångla mig in till närmaste butik.
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-05-31 19:21:12 följande:
    Sambon har sagt att kommer vi inte på en lösning så säljer vi Been efter helgen
    en lösning på vad?
  • Fru Indosaurie
    Dis skrev 2008-05-31 19:22:49 följande:
    Han har armarna framför axelremmarn, men är fortafarnde fastspänd runt midjan. Jag kan ta en bild o visa?
    ja gärna
  • Fru Indosaurie

jag älskar också been, har inget negativt alls att säga. vi använder den till våran tjej som fyller 2 i augusti, camen har vi helt ställt bort.

• Fru Indosaurie
    SooJuicy skrev 2008-05-31 22:59:56 följande:
    Har bara skummat igenom lite, vad är det för rem-tjafs? Jag har tagit bort mina från ryggen och dragit dem under vagnen o spänt fast dem där , så inte till besvär. Använder enbar midjeknäppningen.
    jag fattar ingenting men Fundersam Jag har aldrig gjort något avancerat med våran vagn heller så Cool
  • Fru Indosaurie

men midjebältet och remmarna sitter väl ihop? eller är jag helt borta nu?

• Fru Indosaurie

nu har jag fått hem vitt och brunt topptyg! nu fattas bara en vagn

• Fru Indosaurie
    SooJuicy skrev 2008-06-02 21:47:43 följande:
    Men va hände med silverbuggan, skulle NM inte skicka den igen eller avbokade du det?
    jag fattar inte vad posten hade emot dig Fundersam
    Jag har fått 4 st paket från NM nu..
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-06-03 13:13:14 följande:
    Jag ska beställa en Ergo idag, från USA .
    varifrån? dom råkar inte ha manduca?
  • Fru Indosaurie
    Unna skrev 2008-06-03 14:42:26 följande:
    Har funderat mellan ergo eller manduca. Ergo har man hört mest om, men även bra om Manduca - och så är den ju billigare!Men så säger ni Beco alltså... Attans. Den var ju riktigt snygg, men dyr...
    manducan är ju nyare än ergon, därför hör man inte lika mkt om den.
    vi har använt våran ergo huuuur mkt som helst.
    www.sjalbarn.se så kan man läsa hur mkt som helst om dessa alternativ
    Dom flesta ergoanvändare verkar om möjligt ännu mer nöjda med manduca. Beco är ju grymt snygg men jag tror inte att den är lika "effektiv" som ergo
  • Fru Indosaurie

Unna
    våran tjej är född i augusti 06 (hett som i en ugn var det då ) och jag vet inte vad som var bäst.. hon vägrade att bli buren i sjal, det blev för instängt gissar jag. så jag sydde en mei tai och den bar vi henne i till 5-6 kg kanske sen blev det för tungt, hon älskade den!
    Sen köpte vi en patapum som inte alls var bra och efter det kom ergon som vi har burit henne i fram tills nu (12-13 kg ungefär), min sambo bar henne på magen i några timmar till 11-12 kg utan att bli speciellt trött.
    förstod du svenskan?

• Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-06-03 17:50:47 följande:
    ska jag bara sraya på själva fjädrarna eller???
    innanför fjädrarna.. se till att ha en flaska med ett sånt där långt "sugrör" så att man kommer åt, inte bara vanligt spraymunstycke.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13