Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Bugaboo tråden nr 13

Ullis B skrev 2008-05-18 20:51:49 följande:
    har beställt en cameleon i förra veckan, väntar och väntar tills jag får hem den. Skall bli så roligt. Det blev brun bas med offwhite canvas till top. Hoppas att den kommer i morgon, kan knappt bärga mig
    den kombon har jag också köpt!
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    SooJuicy skrev 2008-05-18 23:20:51 följande:
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:03:13 följande: Jag beställde två skötväskor igår:static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s ...och static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s... och så nån saddlebag ocksåDe va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    men gud så dumt! det har jag heller aldrig tänkt på.
  • Fru Indosaurie
    kristella1 skrev 2008-05-19 01:16:55 följande:
    Nu vet jag inte hur det är i verkligheten, men i info boken man får med buggan står det att garantin bara gäller första ägaren.. jaja men dom får kanske inte reda på att vagnen är begagnad iof..
    så är det alltid när man köper saker med garanti.
  • Fru Indosaurie
    minhalva skrev 2008-05-19 18:00:04 följande:
    hur mycket tyg behövs det till att sya sufflet till min bugga?
    någon svarade på den frågan igår så titta tillbaks några sidor så hittar du svaret
  • Fru Indosaurie
    Mamma2001 skrev 2008-05-20 10:14:59 följande:
    ni som använt adaptrar till bilstolarna på Bugaboo chassit... vilken stol har ni valt?
    maxi cosi
  • Fru Indosaurie
    Amanda skrev 2008-05-20 12:48:06 följande:
    Någon som har tips på bra företag i USA som skickar till Sverige?Har sett att den koboltblå canvas sommarsuffletten redan har kommit i USA (till Sverige kommer den först i juli).Får företag i USA skicka Bugaboo till Sverige? Vet att med UJ fick företagen inte göra det.
    bra kan jag inte svara på då jag inte fått mina varor än Cool men jag har beställt ifrån www.neimanmarcus.com
  • Fru Indosaurie
    Cilla R skrev 2008-05-20 15:09:08 följande:
    Hjälp!Något har hänt med min älskade Cam, den är helt ramsned  Kan knappt fälla ihop den för att handtaget går emot ena hjulet så mycket. Upptäckte detta igår så jag vet inte vad som har hänt. Var kan man göra service på Buggor i Stockholmsområdet, gärna norrort?
    knodd i stinsen säljer ju buggor iaf.
  • Fru Indosaurie
    slma skrev 2008-05-20 19:41:24 följande:
    Obs! detta är ingen säljannons bara en fraga! var kan mer än blocket och här pa FL försöka sälja sitt sand fleece set? det maste vara nagot av det mest svarsald jag ägt! det maste vara helt ute helt enkelt, eller sa har alla det redan! tradera kanske? hur funkar det? (är novis där)
    byteslistan?
  • Fru Indosaurie
    slma skrev 2008-05-20 19:44:33 följande:
    byteslista later bra, var anmäler jag mig? har läst det flera ganger men liksom aldrig haft nagot att byta med... men det later ju som ett alternativ! tack
    skicka din mailadress till "kajsan"
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13