• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Maddelän

Funderar bara på hur mycket en sån här vagn kostar ungefär? Dom är riktigt fina.

• Stargirl
    Lantani skrev 2008-03-16 09:19:20 följande:
    Nu har jag läst igenom FAQ och förstår lite mer.Dock undrar jag hur den är att köra på grusvägar, i skogen och i snö. Vet ju att det finns snöhjul, men hur fuknkar det utan dem i snö? Har ju för det mesta inte så mycket snö här i skåne.
    Vi bor i förorten i sthlm och här behöver vi inte snöhjulen. Går dagligen över gräsmattor, grusvägar och eljuspår och de små hjulen funkar utmärkt.
    Har testat snöhjulen 2 ggr. En gång för att prova hur de var och en gång då det var en del snö.....det var vintern 2007.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Fröken Småland
    Maddelän skrev 2008-03-16 10:42:44 följande:
    Funderar bara på hur mycket en sån här vagn kostar ungefär? Dom är riktigt fina.
    Cameleon kostar 8.700:-, Bee kostar 4.800:- och Gecko kostar 6.900:- (men finns på rea på flera ställen eftersom den utgår).
  • Stargirl
    Maddelän skrev 2008-03-16 10:42:44 följande:
    En Cameleon kostar 8700 inkl liggdel och sittdel
    Bee kostar 4800 (det är mer som en sulky) och då ingår bara sittdel
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • juliajulia

Hej alla Bugaboo fans, är det någon som vet hur det är med färgerna på bugaboo cameleon? Jag har sett att det funnits rosa feece tidigare som jag uppfattat som lite mer babyrosa, men nu har jag köpt den nya rosa canvasen och upptäckt att den är verkligen knall cerise? Finns det flera nyanser eller har den babyrosa utgått eller är det tyget som gör att färgen skiljer sig?

• Fröken Småland
    juliajulia skrev 2008-03-16 11:53:18 följande:
    Hej alla Bugaboo fans, är det någon som vet hur det är med färgerna på bugaboo cameleon? Jag har sett att det funnits rosa feece tidigare som jag uppfattat som lite mer babyrosa, men nu har jag köpt den nya rosa canvasen och upptäckt att den är verkligen knall cerise? Finns det flera nyanser eller har den babyrosa utgått eller är det tyget som gör att färgen skiljer sig?
    Det stämmer att det fanns en ljusare rosa tidigare, men den utgår till fördel för den nyare som kommer i både fleece och canvas. Den gamla rosa fleecen finns kanske kvar i en del butiker, tror att www.kidzshop.se har hemma t ex.
  • rply

Vad tror ni man kan ta för en bugabbo som är inköpt slutet på JAN, detta år, brunbas sand top ?
    + en extra rosa flece klädsel?

*OBS INGEN ANNONS*

• Unna

Kollar lite på babytrader, och jag har hört att de har fraktfritt och 50 euron rabatt till nya kunder. Men när jag kollar shippingcosts så är det antingen 33,25 eller 41,90 beroende på vilket bolag man väljer, och jag ser ingenstans att det finns en nykyndsrabatt...

Någon som vet?

Någon som handlat där och är nöjda? (eller på annan webbutik)
    Känns så mycket lättare att gå in i en butik i stan. Om problem uppstår, reklamationer osv...

• S a C

Jag har handlat från babytrader. Frakten var gratis när jag köpte en hel vagn. Vet inte hur det är nu.

Unna skrev 2008-03-16 12:20:09 följande:
    Kollar lite på babytrader, och jag har hört att de har fraktfritt och 50 euron rabatt till nya kunder. Men när jag kollar shippingcosts så är det antingen 33,25 eller 41,90 beroende på vilket bolag man väljer, och jag ser ingenstans att det finns en nykyndsrabatt...Någon som vet?Någon som handlat där och är nöjda? (eller på annan webbutik) Känns så mycket lättare att gå in i en butik i stan. Om problem uppstår, reklamationer osv...
    ~ Nya bilder 28/2 ~
  • Milliemolly

TILL ER SOM HAR BEE...........

Är sugen på den och sälja cameleonen.

Frågan är då vad som händernär man skaffar ev. syskon. Nyfödda kan ju ha Bee men kan man ha ståbräda till den?

Någon som har den? Var kanjag se bilder, länkar?

Tack på förhand!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13