• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    Unna skrev 2008-03-15 15:03:12 följande:
    Kul att höra!! Men någon liten nackdel måste väl finnas... Vilken färg har du?Min pojkvän vill ha grön, men jag tror vi blir less på den, tänker att svart är mer praktiskt...
    TIPS! Finns REA på gecko i VISSA butiker!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • rply

ge mig tips, jag vill med hitta :P

Stargirl skrev 2008-03-15 16:44:45 följande:
    På nätet... jag har inget hemligt album alltså *s*
  • Lille Mammsen
    Unna skrev 2008-03-15 16:18:01 följande:
    Ååh tackar! Men nu har de stängt... Lite tur i oturen ändå, för nu har vi börjat fundera på Cameleon, att det kanske är värt att lägga lite mer... Men nu får vi ta och fundera och kanske ringa Babyproffsen i Kristianstad på måndag och kolla läget där!TACK igen!!
    tror dom har kvar 2svarta 1grön.................ev 3svarta kvar då min reserv. ej kunde mm hämtas då jag finns i stockholm!
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-03-15 16:49:40 följande:
    tror dom har kvar 2svarta 1grön.................ev 3svarta kvar då min reserv. ej kunde mm hämtas då jag finns i stockholm!
    Bra tips....det var ju flera som ville har en Gecko.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    rply skrev 2008-03-15 17:01:58 följande:
    Ahh tack, hur hittar jag till ala buggisar :D
    Jag vet inte. Det finns ingen sån kategori. MAn bara snubblar över dom när man kollar runt.
  • Andrea

Hej , orkar inte kolla igenom alla trådar för att se om någon haft samma problem som jag.

Får ett nervsammanbrott snart, ska byta från ligg till sittdelen på min cameleon men jag lycka inte få till det. Tycker det konstigt ut när man ser hela åkpåsen, på liggdelen har ju man ett "lock" man kan dra över men det ska alltså inte finnas på sittdelen?

Dessutom fattar jag inte vad dom menar i bruksanvisningen med extraklädsel? Är det åkpåsen som menas då? Hur fan sätter man fast skiten på chassit jag blir tokig!!

Tycker sämre och sämre om min Bugga, jag menar pyntar man nästan 10000 kr för allt kan dom väl göra en bruksanvisning som man förstår?!

• Stargirl
    Jennifermeyer42454_cbb 
  • Stargirl
    Andrea skrev 2008-03-15 17:05:31 följande:
    Hej , orkar inte kolla igenom alla trådar för att se om någon haft samma problem som jag.Får ett nervsammanbrott snart, ska byta från ligg till sittdelen på min cameleon men jag lycka inte få till det. Tycker det konstigt ut när man ser hela åkpåsen, på liggdelen har ju man ett "lock" man kan dra över men det ska alltså inte finnas på sittdelen?Dessutom fattar jag inte vad dom menar i bruksanvisningen med extraklädsel? Är det åkpåsen som menas då? Hur fan sätter man fast skiten på chassit jag blir tokig!!Tycker sämre och sämre om min Bugga, jag menar pyntar man nästan 10000 kr för allt kan dom väl göra en bruksanvisning som man förstår?!
    *fniss*
    Det finns inget lock att ha på sittdelen. Åkpåsen är lixom locket man har på barnet....eller hur man ska säga.
    Extraklädseln är alltså toppklädseln som vi kallar den i "folkmun" så heter den ju inte officiellt.
    Du får ta loss liggdelstyget och sedan spänna på sittdelstyget. Det ska vara tight då det är "spänningen" av sittdelens tyg som formar själva sittytan. När du ska fästa öljetterna i "pinnarna" så lägg ramen på högkant och pressa mer med ena knät medan man sätter på sittdelstyget. Det ska vara tight så man får dra ordentligt. Inte svårt när man ver hur man gör.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13