• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • E 2007

Vill oxå bara ha ny suflett, tar det 8 veckor, någon som fått snabbare? Ingen affär som har på lager?

• AsfaltsBlomma

Absolut denim!

mamma på vift skrev 2008-03-17 13:31:49 följande:

Nu ska jag äntligen byta bort min röda basklädsel, är så trött på den  Men vad ska jag ha istället då??? Väljer mellan sand, denim och grå!!Vilken tycker ni??
  • AIE

Måste ställa en fråga...
    Kanske är en dum fråga men här kommer den iaf;

Kan man ha den nya rosa canvas-toppen om man ska få en liten kille?
    Både jag o sambon tycker den är sååå grymt snygg och hade bebisen i magen varit en tjej så hade den varit given. men nu är det ju en liten prins i min mage men mamma(dvs jag) gillar ff den nya rosa canvasen GÖRMYCKET!!!

Vad tycker ni? Skulle det funka?
    Vill liksom inte få "negativa "kommentarer om vi nu skulle köpa den. Hur har ni gjort ni som har pojkar? Har ni köpt färger till vagnen utifrån ert barns kön eller har ni köpt det NI tycker är snyggt?

• Lycka 1
    AIE skrev 2008-03-17 14:50:56 följande:
    Måste ställa en fråga...Kanske är en dum fråga men här kommer den iaf;Kan man ha den nya rosa canvas-toppen om man ska få en liten kille?Både jag o sambon tycker den är sååå grymt snygg och hade bebisen i magen varit en tjej så hade den varit given. men nu är det ju en liten prins i min mage men mamma(dvs jag) gillar ff den nya rosa canvasen GÖRMYCKET!!!Vad tycker ni? Skulle det funka?Vill liksom inte få "negativa "kommentarer om vi nu skulle köpa den. Hur har ni gjort ni som har pojkar? Har ni köpt färger till vagnen utifrån ert barns kön eller har ni köpt det NI tycker är snyggt?
    Köp den som ni tycker är snygg!
    Mamma till Linus -01, Linnea -02 och Novali -070702
  • Kajsan
    AIE skrev 2008-03-17 14:50:56 följande:
    Måste ställa en fråga...Kanske är en dum fråga men här kommer den iaf;Kan man ha den nya rosa canvas-toppen om man ska få en liten kille?Både jag o sambon tycker den är sååå grymt snygg och hade bebisen i magen varit en tjej så hade den varit given. men nu är det ju en liten prins i min mage men mamma(dvs jag) gillar ff den nya rosa canvasen GÖRMYCKET!!!Vad tycker ni? Skulle det funka?Vill liksom inte få "negativa "kommentarer om vi nu skulle köpa den. Hur har ni gjort ni som har pojkar? Har ni köpt färger till vagnen utifrån ert barns kön eller har ni köpt det NI tycker är snyggt?
    Klart man kan! Jag köpte rosa 7am åkpåse, brun/rosa ju-ju-be och massa rosa kläder innnan jag visste vilket kön bäbis hade.
    Dessutom hade jag bestämt mig för rosa canvas oavett, men inte köpt den än.
    Vad kan hända? Att han får eksem?
  • MBL

Hallåååååå har nån fått sin bruna bas än? jag väntar fortfarande.. vill ha hem dom NUUUU.

• Lille Mammsen

*Grrrr* jaha,då måste man köpa till dom där skötväsk hållarna! Annars kan man ju ej ha me väskan,om man ej vill kånka på den separat! Inte f-n tänkte jag på de.............någo mer som man måste köpa till (som jag annars endå kommer märka behövs senare=sparar tid o pengar) så önskas denna info snarast!!!!

• Trojka
    Lille Mammsen skrev 2008-03-17 15:40:10 följande:
    *Grrrr* jaha,då måste man köpa till dom där skötväsk hållarna! Annars kan man ju ej ha me väskan,om man ej vill kånka på den separat! Inte f-n tänkte jag på de.............någo mer som man måste köpa till (som jag annars endå kommer märka behövs senare=sparar tid o pengar) så önskas denna info snarast!!!!
    Min väska hänger då bra utan några hållare.
  • Fröken Småland
    MBL skrev 2008-03-17 15:39:52 följande:
    Hallåååååå har nån fått sin bruna bas än? jag väntar fortfarande.. vill ha hem dom NUUUU.
    Heeej! Fått tillbaka internet? Varifrån har du beställt den bruna basen? Passa på att beställa vinterhjulen också så kanske du slipper frakten för dem .
  • Mamma Anna

AIE:
    köp den du tycker är snygg!
    Eller som säljaren på Babyland sa till oss när vi kollade på en rosa Teutonia (fast det blev inte den sen ändå)
    "bebisen bryr sig inte om vad det är för färg på vagnen, huvudsaken är att ni gillar den"

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13