• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mollan nu

Karln sa just:" Jo när vi var på 4h gården i går så var det inte en endaste bugaboo där, bara massa sunkiga emmaljunga ala 90 tal Snacka om att vi måste sticka ut" Vi bor i midsommarkransen /sthlm......

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-17 21:07:19 följande:
    ja d tycker jag, har du bestämt vilken färg du vill ha på åkpåsen då?
    Bee´s khaki åkpåse eller svart vanlig... men dt blir väl lite trist.. har en ascool döskalle fleece filt i nu hihi
    Min familj är finast
  • MGn

Varför vill ingen köpa vår fina pärla....Det är kris o den måste flytta =(

• mollan nu

Någon som har koll på vilken nätbutik i usa som är billigast? LEverans till sverige fixar jag själv såde behöver inte leverera hit.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Pinja
    Micjah skrev 2008-03-17 19:27:33 följande:
    Någon som nyligen beställt från babytrader och fått sin vagn?Jag fick ett tracking-nummer i fredags och paketet va då i Holland...nu på kvällen är fortfarande paketet i Holland enl dpd.net... När jag kollar på posten.se finns inte mitt nummer med..Finns det någon annan sida att söka ifrån?Eller ska jag bara anta att mitt paket kommer stanna i Holland forever???
    När beställde ni? Vi beställde tisdagkväll förra veckan. På onsdag hade den åkt från Holland och onsdag eller torsdag var det en registrering i Tyskland, fredag Danmark, idag inget... Antar att den inte kommer imorgon då...

Här i Finland är inte posten inblandad - det är DPD som levererar ända fram till dörren! Med hästskjuts verkar det som på den lååånga tid det tar... Hört om flygplan?! Ok, hästskjuts är mer miljövänligt. Eller... hur blir det med metangaser eller vad sjutton hästar fiser...?
  • imsa

hur gör ni när ni tvättat era canvastopset? mitt liggdelslock och suflett blir skrynkliga. hur göra för att få släta igen?

♥ nu är hon här ♥
  • Skrutthumlan
    mamma2003 skrev 2008-03-17 20:12:32 följande:
    Jag kan försöka svara. Handtaget ska såklart inte vara så . Tyvärr är det många som har haft problem, även återkommande sådana precis som du. Att häva köpet går inte, eftersom den butik där du köpt chassit fortsätter att byta ut och/eller reparera. Det skulle kunna hänt var du än köpt chassit, även om jag inser att det naturligtvis är lättare att reklamera på svenska och i närheten. Tyvärr får du nog bara gilla läget och göra ytterligare en reklamation. Vi håller alla tummar som finns för att det är den allra sista! Lycka till!
    Tack för svaret!
    Då ska jag ringa dit imorrn och reklamera igen...
  • MGn

Hjälp mig, hur ska jag få min vagn såld? Den är ny...

• jule

Bellahhh - skulle nog satsat på khaki d e snyggt svart kan ju bli lite tr¨kit osm du säger men samtidigt funkar svart i alla lägen

• rply

sänk den, är nog det enda, ingen som ringt lr mejlat?

MGn skrev 2008-03-17 22:06:30 följande:
    Hjälp mig, hur ska jag få min vagn såld? Den är ny...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13