• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland

BabyJay: Jag menar bara att Buggan har allra bäst komfort med swivelhjulen. Jag har också vinterhjulen här hemma på grusvägarna och det funkar perfekt! Håller på att bygga en till så att jag har en hemma och en i bilen/i stan .

• Fröken Småland
    Skrutthumlan skrev 2008-03-17 18:15:44 följande:
    hej på er!behöver lite råd!Jag köpte min bugga från babytrader för typ ett år sedan.innan jul så pajjade låsmeckanismen på styret (gamla modellen), jag fick då ett nytt chassi utan problem.när sedan det nya chassit kom med den nya låsmeckanismen så funkade det inte, styret glider iväg...så jag mailade igen och fick för en vecka sen återigen ett nytt chassi. denna gång sa dom att dom kollar alla chassin innan dom skickar dom för att det inte ska vara samma problem igen.men vad händer, SAMMA SAK IGEN! styret glider ut när man "bumpar" upp vagnen den 2 st trappsteg det är upp till huset ni som har vagnen med "nya" styret, ska det vara så här?Vad ska jag säga till babytrader?känns som att man skulle vilja ha pengarna tillbaka och gå till en butik här istockholm och köpa en ny, där man själv kan prova så att det funkar...Har för övrigt också köpt en bugaboo Bee som vi älskar
    Jag kan försöka svara. Handtaget ska såklart inte vara så . Tyvärr är det många som har haft problem, även återkommande sådana precis som du. Att häva köpet går inte, eftersom den butik där du köpt chassit fortsätter att byta ut och/eller reparera. Det skulle kunna hänt var du än köpt chassit, även om jag inser att det naturligtvis är lättare att reklamera på svenska och i närheten. Tyvärr får du nog bara gilla läget och göra ytterligare en reklamation. Vi håller alla tummar som finns för att det är den allra sista! Lycka till!
  • SoFo89

På tal om handtagen som krånglar, är det någon som på senare tid fått nytt chassi från babytrader? Mailade dom för över tre veckor sedan och har fortfarande inte fått något.. Nu är det inte bara ena sidan som krånglar heller utan båda två och tyvärr blir man rätt låst när man knappt kan gå ner för en backe (så lätt är det nu) utan att handtaget glider upp.

• jule

Bellahhh - ja en bee e inte fel men just nu måste jag nog stilla köptarmen en aning men i framtiden kanske

• BabyJay
    mamma2003 skrev 2008-03-17 20:06:25 följande:
    BabyJay: Jag menar bara att Buggan har allra bäst komfort med swivelhjulen. Jag har också vinterhjulen här hemma på grusvägarna och det funkar perfekt! Håller på att bygga en till så att jag har en hemma och en i bilen/i stan .
    Jo, jag kände skillnaden oxå när jag provkörde. Synd att de inte har lite fjädring på vinterhjulen =(. Skönt att höra att det funkar bra på grusväg! Vi kommer mest gå asfalts-landsväg så vi får se vilka hjul som kommer funka bäst. Kan ju va skönt att ha fasta hjul iallafall om vägen lutar lite! Sen på grusvägarna är det kanske bättre att slänga på vinterhjulen.. Vi får se helt enkelt!
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-17 20:38:30 följande:
    Bellahhh - ja en bee e inte fel men just nu måste jag nog stilla köptarmen en aning men i framtiden kanske
    i know i know köpte min gecko i måndags asg
    Min familj är finast
  • stjernan
    Svar på #1323
    sofo79: jag fick mitt nya chassi efter reklamation från babytrader förra veckan. jag fick nog vänta ca 3 veckor tror jag innan det kom
  • jule

Bellahhh - ja d har jag inte missat är du nöjd med din gecko då?

• Bellahhh
    jule skrev 2008-03-17 21:01:12 följande:
    Bellahhh - ja d har jag inte missat är du nöjd med din gecko då?
    Hihi ja den är kanon ;P Men om jag ska köpa till en åkpåse här i snön blir det def. inte nån Bee nu, men det kanske är bättre man köper den till sommaren å pimpar Geckon nu..
    Min familj är finast
  • jule

ja d tycker jag, har du bestämt vilken färg du vill ha på åkpåsen då?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13