Skrutthumlan skrev 2008-03-17 18:15:44 följande:
hej på er!behöver lite råd!Jag köpte min bugga från babytrader för typ ett år sedan.innan jul så pajjade låsmeckanismen på styret (gamla modellen), jag fick då ett nytt chassi utan problem.när sedan det nya chassit kom med den nya låsmeckanismen så funkade det inte, styret glider iväg...så jag mailade igen och fick för en vecka sen återigen ett nytt chassi. denna gång sa dom att dom kollar alla chassin innan dom skickar dom för att det inte ska vara samma problem igen.men vad händer, SAMMA SAK IGEN! styret glider ut när man "bumpar" upp vagnen den 2 st trappsteg det är upp till huset ni som har vagnen med "nya" styret, ska det vara så här?Vad ska jag säga till babytrader?känns som att man skulle vilja ha pengarna tillbaka och gå till en butik här istockholm och köpa en ny, där man själv kan prova så att det funkar...Har för övrigt också köpt en bugaboo Bee som vi älskar
Jag kan försöka svara. Handtaget ska såklart inte vara så

. Tyvärr är det många som har haft problem, även återkommande sådana precis som du. Att häva köpet går inte, eftersom den butik där du köpt chassit fortsätter att byta ut och/eller reparera. Det skulle kunna hänt var du än köpt chassit, även om jag inser att det naturligtvis är lättare att reklamera på svenska och i närheten. Tyvärr får du nog bara gilla läget och göra ytterligare en reklamation. Vi håller alla tummar som finns för att det är den allra sista! Lycka till!