• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule

saferide - ja vilken återföräljare av bugaboo somhelst men jag köpte mina på kidzshop...fantastiska e dem där

• BabyJay
    yaaniz skrev 2008-03-17 17:59:40 följande:
    så man sliter inte på dom teräng hjulen om man ska ha dom hela tiden typ? tänkte oxå det att det känns smart att ha dom på som standrad?
    Nja, sliter på hjulen gör man ju alltid, men annars hade du ju slitit på små-hjulen istället.. så för mig spelar det ingen större roll
    MillionStars skrev 2008-03-17 18:03:08 följande:
    Ja men va bra! Precis som du säger så blir ju vagnen som vilken annan 4-hjuling fast LÄTTARE vilket betyder mycket. Vad har du för färgkombo? ska man våga och ha sandbas fast man bor på landet där det lätt blir lite lerigt och så? Köpte ni ny eller begagnad?
    Jag har vagnen i denim. De reades ut här nu när det nya chassit kom och då köpte jag en med det gamla chassit för 7900. Bra pris tyckte jag! Och sen tykcer jag det är skönt att ha garanti på vagnen och det får man inte på en begagnad. De begagnade är ändå rätt dyra ju. Tror sandbas blir toppen. Den ska visst vara den basen som är mest tacksam mot ler-fläckar. Lera blir ju mycket ljusare när det torkar ju!

Mamma2003: Ja, jag har känt att fjädringen inte är den bästa med snöhjulne, men tror ändå det kommer funka bra på de vägarna vi kommer gå på!
  • ami
    Lille Mammsen skrev 2008-03-17 16:51:57 följande:
    va har du för väska? jag har OiOi + skiphop mfl.........
    Jag har OiOi hobo, tycker den hänger helt perfekt bara på handtaget. Bästa väskan hittills
  • Micjah

Någon som nyligen beställt från babytrader och fått sin vagn?
    Jag fick ett tracking-nummer i fredags och paketet va då i Holland...nu på kvällen är fortfarande paketet i Holland enl dpd.net... När jag kollar på posten.se finns inte mitt nummer med..
    Finns det någon annan sida att söka ifrån?
    Eller ska jag bara anta att mitt paket kommer stanna i Holland forever???

• TjorveniSkåne

Micjah: Vårt paket kom precis, 8 dagar efter beställning. Vi hade inget trackingnummer.

• Bellahhh
    jule skrev 2008-03-17 19:02:38 följande:
    mamma 2003- ja låter helt klart så eftersom vi bor i lgh har jag ju fått sälja av allt eftersom jag bytt vagn så nu har jag bara buggan å zappen kvar...
    ´Samma här... Funderar dock på att sälja zappen å köpa en Bee...
    Min familj är finast
  • mamma på vift

Så nu har jag beställt ny sittdelsbas och varukorg....var tråkig och tog grå Räcka ut tungan men som mannen sa att om jag ska fortsätta sy mina förbaskade sufletter (han tycker att det är tyg överallt just nu) så kan det vara bra med en färg som passar till allt så då blev det grå!

Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13