MillionStars skrev 2008-03-17 18:03:08 följande:
Ja men va bra! Precis som du säger så blir ju vagnen som vilken annan 4-hjuling fast LÄTTARE vilket betyder mycket. Vad har du för färgkombo? ska man våga och ha sandbas fast man bor på landet där det lätt blir lite lerigt och så? Köpte ni ny eller begagnad?
Man skall bara tänka på att fjädringen möjligen är lite sämre med snöhjulen på om man t ex är van vid en gungande Brio eller någon annan "babyvagn" med mjuk fjädring. Ang sandbas så är det den färg som bäst tolererar stänk, så det kan du lugnt våga!
jule skrev 2008-03-17 18:39:58 följande:
saferide - jag har en frog m camklädsel, bild finns i mitt galleri...mamma 2003- hahaha du e för rolig du, körde lite samma grej gällande min denim top som jag hade världens ångest för hur jag skulle "presentera" för maken. hursom jag bytte helt sonika utan att säga ngt å när han passerade vagnen för 100 gången i hallen säger han lite förvirrat/förvånat "när skaffade du den...?" passande va att han precis beställt en massa frölundamatcher på comhem så jag sa helt enkelt att vissa vill se hockey varje månad på tv andra köper grejer till buggan , då sa han inte så mkt mer . hockeyn för honom e helig likaså buggan för mig . nu har jag en åkpåse i offwhite som ligger å lurar i garderoben, får se när jag ska plocka fram den
Jag har en låst *skojar* byrå med bara Bugaboo-grejor. Jag tänker hela tiden; Jaja, så länge det bara är en låda som är full. Och sen två lådor. Nu är det tre... Där går min gräns förresten. När jag inte kan stänga de tre lådorna så skall jag byta ut istället för att bara köpa nytt. Eller... Jag skall försöka vara stark!
Jag hörde min man säga häromveckan till en vän: Vad är det för mening med att ha ett dubbelgarage när man ändå inte får plats med bilarna?

Tror ni han är trött på alla barnvagnar?