• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • yaaniz

såg nu att det kunnde man..åhh blir lite sugen på den till kommande bebis :D

• Mawe123

Kan någon hjälpa mig?

Undrar om nå´n av er här i tråden har denna åkpåse till er vagn. Är sugen på att byta vagn nu i vår men kan inte tänka mig att skiljas från åkpåsen, för den är sååå bra =)

Det är en 7 A.M. Enfant, större modellen. Om någon har åkpåsen skulle det såklart vara kul om jag fick se en bild med den i buggan. Jag bor i ett snöigt norrland, skulle camen funka för mig? Nu har jag världens största och klumpigaste Brio kombi...
    /Maria

William 000213, Lowe 070712
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-17 23:46:16 följande:
    säkert såld! Va en cam med tillbehör och 1års garanti kvar för 5600:-
    garantin gäller endast 1:a köparen....Oavsett ;)
    Min familj är finast
  • Micjah
    Pinja skrev 2008-03-17 21:51:58 följande:
    När beställde ni? Vi beställde tisdagkväll förra veckan. På onsdag hade den åkt från Holland och onsdag eller torsdag var det en registrering i Tyskland, fredag Danmark, idag inget... Antar att den inte kommer imorgon då...Här i Finland är inte posten inblandad - det är DPD som levererar ända fram till dörren! Med hästskjuts verkar det som på den lååånga tid det tar... Hört om flygplan?! Ok, hästskjuts är mer miljövänligt. Eller... hur blir det med metangaser eller vad sjutton hästar fiser...?
    Jag beställde o betalade i torsdags på förmiddagen. På fredagen fick jag ett mail där de frågade om jag verkligen ville ha grå/brun kombination...(???!!!???)
    Efter det skickades paketet från dom.
    Beställde därifrån för ett år sedan på en torsdag och fick vagnen måndagen efter, hoppades på att de va lika snabba denna gången, men tji fick jag.

Igår kväll blev paketet registrerat i Tyskland..
    Ska iväg över påsken och då vill jag ju ha min nya vagn med mig!!! Annars hade jag inte haft nån stress.. Får snällt vänta då..
  • MBL

blir nyfiken nu, nån som har använt liggdelen länge tills de var sex-sju månader gammal? jag väntar fortfarande på liggdelen men det känns lite onödigt då bianca fyller sex månad i april så. :/

• Lille Mammsen

Någon som kan tipsa/visa mig bilder där div skötväskor sitter på bugaboon....vete f-n hur jag ska få till det dvs få div väskor att stanna/sitta kvar på styret utan att glida ner + att jag kan hålla i handtaget utan problem!!

• Trojka
    Mawe123 skrev 2008-03-18 06:41:20 följande:
    Kan någon hjälpa mig?Undrar om nå´n av er här i tråden har denna åkpåse till er vagn. Är sugen på att byta vagn nu i vår men kan inte tänka mig att skiljas från åkpåsen, för den är sååå bra =)Det är en 7 A.M. Enfant, större modellen. Om någon har åkpåsen skulle det såklart vara kul om jag fick se en bild med den i buggan. Jag bor i ett snöigt norrland, skulle camen funka för mig? Nu har jag världens största och klumpigaste Brio kombi.../Maria
    Har tyvärr ingen aning om hur åkpåsen sitter i en Cam. Tänkte bara säga att buggan funkar kanon här uppe (bor i Umeå). Förra vintern körde jag utan problem hela vintern, nu i år har jag köpt ett par vinterhjul (fast har bara behövt använda dom kanske 2 ggr). Så köp en Cam du!
  • mrsjling

På deras hemsida har dom massa bilder på åkpåsen i en Bugaboo. Eller hade sist jag kollade. Så den ska funka bra! Har inte testat själv men jag har varit sugen på att köpa en. Kul att du är nöjd!
    Camen skulle funka bra i Norrland. Jag skulle definitivt köpa vinterhjulen till så är du "all set". ;=)

Mawe123 skrev 2008-03-18 06:41:20 följande:
    Kan någon hjälpa mig?Undrar om nå´n av er här i tråden har denna åkpåse till er vagn. Är sugen på att byta vagn nu i vår men kan inte tänka mig att skiljas från åkpåsen, för den är sååå bra =)Det är en 7 A.M. Enfant, större modellen. Om någon har åkpåsen skulle det såklart vara kul om jag fick se en bild med den i buggan. Jag bor i ett snöigt norrland, skulle camen funka för mig? Nu har jag världens största och klumpigaste Brio kombi.../Maria
  • mrsjling

Jag vet folk som använt den i upp till 8 månader. Jag planerar att använda den länge till min dotter också...om hon vill såklart. Ibland vill dom sitta tidigt.

MBL skrev 2008-03-18 07:44:59 följande:
    blir nyfiken nu, nån som har använt liggdelen länge tills de var sex-sju månader gammal? jag väntar fortfarande på liggdelen men det känns lite onödigt då bianca fyller sex månad i april så. :/
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13