• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bopsan

MGn: När jag kollade på bilden så ser sandbasen ljusgrå ut. Mitt råd är att behålla de pris du satt, men ta en ny bild där den sandfärgen kommer fram mer.
    Förtydliga punktvis vad som ingår, ta med allt, all klädsel, både beige och grå i texten. Förnya annonsen så den hamnar först. Jag tror du kan få sålt den då.

• timoteja00
    josch skrev 2008-03-18 11:08:06 följande:
    Hej ! Jag ska köpa en Bugaboo Camelion.Nu är det så att jag undrar om det finns nån här som köpt sin Bugaboo på www.babytrader.eu ?ingår då sufflett-tyg, lock till ligginsats eller extra klädsel till sittdelen? eller måste man köpa till det ?Mvh , Josephine
    Jag fick hem min bugga där ifrån igår, dock utan korrekt klädsel. Fick bara den vita klädsel som jag beställde extra Har mailat dem så får se vad de säger. Annars funkade det bra, tog 1 vecka från att jag beställde tills jag kunde hämta ut den. Dock var åkpåsarna restade så kommer om ett par veckor, men jag har till juli på mig att vänta så lugnt...
    vår SON, BF 15 juli
  • madebyinferno
    Milliemolly skrev 2008-03-16 13:04:09 följande:
    TILL ER SOM HAR BEE...........Är sugen på den och sälja cameleonen. Frågan är då vad som händernär man skaffar ev. syskon. Nyfödda kan ju ha Bee men kan man ha ståbräda till den? Någon som har den? Var kanjag se bilder, länkar? Tack på förhand!
    Buggyboard från lascal fungerar toppen på både cameleon och Bee - finns bilder i mitt galleri
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Micjah
    timoteja00 skrev 2008-03-18 11:30:50 följande:
    Jag fick hem min bugga där ifrån igår, dock utan korrekt klädsel. Fick bara den vita klädsel som jag beställde extra Har mailat dem så får se vad de säger. Annars funkade det bra, tog 1 vecka från att jag beställde tills jag kunde hämta ut den. Dock var åkpåsarna restade så kommer om ett par veckor, men jag har till juli på mig att vänta så lugnt...
    Å, vilken färg på åkpåsen har du beställt??
  • timoteja00
    Micjah skrev 2008-03-18 11:33:41 följande:
    Å, vilken färg på åkpåsen har du beställt??
    Brun och off-white
    vår SON, BF 15 juli
  • madebyinferno

Måste bara lägga in en kommentar om att byta från liggdelen till sittdelen tidigt...

Om man inte har sittdelen i fullt upprätt läge sittligger ju barnet minst lika bra som tex i en babysitter... Och i slutändan talar ju barnet om ganska rejält om det är missnöjt

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Mawe123
    Kajsan skrev 2008-03-18 10:36:16 följande:
    Jag har , men nu har jag liggdelen på så jag kan inte visa foto på hur den ser ut i sittdelen
    Tycker du att den passar bra?
    William 000213, Lowe 070712
  • Stella81

Är det någon som brukar använda åkpåsen i liggdelen? Och har bilder på det..? Velar mellan ett lammskinn och en åkpåse, men tänkte att åkpåsen ska man ju ändå ha sen i sittdelen, så det kanske är lika bra att köpa en sådan direkt?

• MGn
    Bopsan skrev 2008-03-18 11:28:05 följande:
    MGn: När jag kollade på bilden så ser sandbasen ljusgrå ut. Mitt råd är att behålla de pris du satt, men ta en ny bild där den sandfärgen kommer fram mer. Förtydliga punktvis vad som ingår, ta med allt, all klädsel, både beige och grå i texten. Förnya annonsen så den hamnar först. Jag tror du kan få sålt den då.
    Tack så mycket! Ska fixa nya bilde ro annons ikväll då =)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13