• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    mamma2003 skrev 2008-03-17 16:26:49 följande:
    Topparna och åkpåsarna vill jag inte räkna upp här ifall min man skulle smygläsa. Såhär kan det låta en lördagsutflykt: Men, har du en grön åkpåse nu? Ja, det är klart, den har du väl sett? Och sen skakar jag på huvudet som om att han är helt förvirrad. Eftersom han oftast är det så funkar det varje gång! Undrar om han skulle märka om jag bytte unge?
    Hahahaha höll på att skratta ihjäl mig ju precis så är det här hemma också, fast inte gällande buggakläder (ännu) dock utan allt annat som rör barnen Har väl minst tre av allt som verkar vettigt på marknaden - och kan inte skiljas från något - vad ska jag med 5 barnmatstolar när bara en sitter i en sådan tex???
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Phili a

Hjälp!!

Hur spänner man bältet??... Äntligen ska jag byta till sittdelen, imorgon ska jag löpa en ny åkpåse, det blir en Bugga, tips på den snyggaste färgen tack!!

• Phili a

Lite otydlig.. Hur hakar man fast fästerna på bältet...så ska det vara *ler*

• madebyinferno
    MBL skrev 2008-03-18 07:44:59 följande:
    blir nyfiken nu, nån som har använt liggdelen länge tills de var sex-sju månader gammal? jag väntar fortfarande på liggdelen men det känns lite onödigt då bianca fyller sex månad i april så. :/
    Jag kör liggdelen ff när lilleman på 8 månader ska långsova för då kan han ligga på mage som han föredrar...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • mamma på vift

Ok nu har jag ju bestämt nya basfärgen....den blir grå, men då blir ju lilla jag gensat sugen på att köpa en ny topp oxå Räcka ut tungan väljer mellan nya klarblå och den nya rosa eller den gamla rosa!!! Vad ska jag ta???

Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • slma

Mamma pa vift, ta den nya bla! den är jättesnygg, sag en idag, gra med den nya bla, sa himla fint att man nästan rusar och köper en ny vagn! fast jag har inte sett den nya rosa canvasen förstass, det borde ocksa vara jättefint. Fast blatt är jätteflott...

• RååSa BuBBlan

Jippie, jaaaaa!!!

Min älskade bugga har äntligen passerat sorteringen i borås!!

kanske man får köra den i morrn då

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • S a C
    mamma på vift skrev 2008-03-18 20:03:01 följande:
    Ok nu har jag ju bestämt nya basfärgen....den blir grå, men då blir ju lilla jag gensat sugen på att köpa en ny topp oxå  väljer mellan nya klarblå och den nya rosa eller den gamla rosa!!! Vad ska jag ta???
    Den klarblå är ju supersnygg! Fast den nya rosa är så härlig! Svårt val...
  • mamma på vift
    S a C skrev 2008-03-18 20:24:03 följande:
    Den klarblå är ju supersnygg! Fast den nya rosa är så härlig! Svårt val...
    Ja verkligen....kommer sluta med båda
    Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • madebyinferno
    Stella81 skrev 2008-03-18 17:09:24 följande:
    Har en helbrun vagn och tänkte skoja till det med en grön åkpåse i den
    Det kommer bli riktigt snyggt (lite partiskt ) har brun bas och grön top med brun påse toksnyggt!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13