• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stella81
    martina78 skrev 2008-03-18 20:25:48 följande:
    Det kommer bli riktigt snyggt (lite partiskt ) har brun bas och grön top med brun påse toksnyggt!!
    Ja, din är jättefin kombo! Har dock inte övertalat sambon än att vi ska ha en grön...han vill ha brun. Men priset är ju på den grönas sida eftersom den är beg. Någon som vet om den gröna åkpåsen är samma grönfärg som det gröna fleecesetet/toppen?
  • Pinja
    Angelinah skrev 2008-03-18 20:16:04 följande:
    Jippie, jaaaaa!!!Min älskade bugga har äntligen passerat sorteringen i borås!!  kanske man får köra den i morrn då
    Vill också ha en dansande banan... Vår Bugga ska också anlända imorgon! JIPPIII!!!

Skulle ha mamma-barn-träff hos mig imorgon, men de droppar av en efter en, men då får jag ju montera vagn stället! Å andra sidan skulle jag väl göra det i vilket fall, men det skulle vara något bökigare med fem vuxna och tio barn drällande runt mig...
  • RååSa BuBBlan
    Pinja skrev 2008-03-18 21:23:28 följande:
    Vill också ha en dansande banan... Vår Bugga ska också anlända imorgon! JIPPIII!!!Skulle ha mamma-barn-träff hos mig imorgon, men de droppar av en efter en, men då får jag ju montera vagn stället! Å andra sidan skulle jag väl göra det i vilket fall, men det skulle vara något bökigare med fem vuxna och tio barn drällande runt mig...
    Ååå kommer din i morrn, hoppas hoppas min kommer den med... Men sååå långt e de ju inte från Borås till Sthlm så den borde kunna hämtas i morrn tycker man..

*spännande*

Du får en dansande banan av mig     
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • MGn

Nu måste jag ha hjälp!
    Hur ska jag få min vagn såld, den är helt ny och jag har lagt den på 8000kr då vi har extra varukorg (ligg och sittdel i olika färger). Är Bugaboo svårsålda?
    Vad hade ni gett för en vagn som min? Är jag för snål?

• Bellahhh
    Angelinah skrev 2008-03-18 21:52:30 följande:
    Ååå kommer din i morrn, hoppas hoppas min kommer den med... Men sååå långt e de ju inte från Borås till Sthlm så den borde kunna hämtas i morrn tycker man.. *spännande*Du får en dansande banan av mig     
    min vagn skickades från sthlm på måndagen jag fick den på tisdagen (gbg) :D
    Min familj är finast
  • saferide

Nu har jag äntligen fått ja till att köpa en bugaboo! Men den får inte vara allt för dyr, så jag letar väl begagnat. Vart har ni köpt era? Har ni några tips? Är det billigare att köpa utomlands?

• Pinja
    Angelinah skrev 2008-03-18 21:52:30 följande:
    Ååå kommer din i morrn, hoppas hoppas min kommer den med... Men sååå långt e de ju inte från Borås till Sthlm så den borde kunna hämtas i morrn tycker man.. *spännande*Du får en dansande banan av mig     
    Tack! Då får vi hålla tummarna tillsammans och hoppas, hoppas!!!

...och skälla ner DPD om vi inte får våra vagnar...
  • ami
    MGn skrev 2008-03-18 21:54:25 följande:
    Nu måste jag ha hjälp!Hur ska jag få min vagn såld, den är helt ny och jag har lagt den på 8000kr då vi har extra varukorg (ligg och sittdel i olika färger). Är Bugaboo svårsålda? Vad hade ni gett för en vagn som min? Är jag för snål?
    Sälj vagnen utan extra klädslar o dyl, bara grundutrustad på Blocket.
    Sen lägger du ut andra klädseln uppdelad på Baskklädsel, varukorg, topptyg på Tradera, där verkar man få hyfsat betalt för grejerna. Plus att man vet att man får det sålt inom en vecka. Så hade jag gjort
  • september 01
    Stella81 skrev 2008-03-18 20:52:57 följande:
    Ja, din är jättefin kombo! Har dock inte övertalat sambon än att vi ska ha en grön...han vill ha brun. Men priset är ju på den grönas sida eftersom den är beg. Någon som vet om den gröna åkpåsen är samma grönfärg som det gröna fleecesetet/toppen?
    Jag har bild i mitt galleri, den gröna fleece färgen på insidan av åkpåsen är samma som toppen, den stämmer exakt med varandra hur fint som helst. Sen blev det den klarblå canvas toppen att byta med nu till våren, fleecen känns fortfarande mysigast i kylan!
  • Pinja
    MGn skrev 2008-03-18 21:54:25 följande:
    Nu måste jag ha hjälp!Hur ska jag få min vagn såld, den är helt ny och jag har lagt den på 8000kr då vi har extra varukorg (ligg och sittdel i olika färger). Är Bugaboo svårsålda? Vad hade ni gett för en vagn som min? Är jag för snål?
    Kanske det skulle löna sig att sälja tillbehör separat? Kanske den som köper vagnen vill ha det också, men då låter priset i annonsen bättre... Hur länge har du haft den ute?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13