• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-18 10:41:47 följande:
    tack för info! gäller detta gecko chassit oxå? Har du länk till den där ju-ju?
    Det finns bugaboo hållare för påsar osv ju?
    Min familj är finast
  • saferide

Frågar igen; kan man byte klädsel på geckon? Vad är nackdelen med Geckon? Hur lyfter man liggdelen?

• MGn
    saferide skrev 2008-03-18 13:09:13 följande:
    Frågar igen; kan man byte klädsel på geckon? Vad är nackdelen med Geckon? Hur lyfter man liggdelen?
    Cameleon är ju lite längre och har båge, vilket gecko saknar. Vet inte om man kan köpa ny klädsel...
  • Fröken Småland
    saferide skrev 2008-03-18 13:09:13 följande:
    Jo, man kan köpa ny klädsel, som reservdel. Vet tyvär inte priset. Liggdelen lyfter man i ramen (som tyget hänger på med kardborreband). Gå gärna in i Shoegirls blogg, adress finns i TS, där står massor intressant. Gecko är dock inte den modell som de flesta har, och tyvärr utgår den . Du vet att du kan hitta den till bra pris om du kollar runt va?
  • imsa

försöker få lite hjälp igen...

har tvättat suflett och lock. nu är dom skrynkliga. hur gör ni för att få dom släta efter tvätt? tycker inte dom rättar till sig när man sätter dom på plats. stryka får man inte. kanske kan man stryka om man har något över? en frottéhandduk el likn?

♥ nu är hon här ♥
  • Bellahhh
    imsa skrev 2008-03-18 15:30:40 följande:
    försöker få lite hjälp igen...har tvättat suflett och lock. nu är dom skrynkliga. hur gör ni för att få dom släta efter tvätt? tycker inte dom rättar till sig när man sätter dom på plats. stryka får man inte. kanske kan man stryka om man har något över? en frottéhandduk el likn?
    min suffe e oxå skrynklig :(
    Min familj är finast
  • josch

Då vågar jag beställa från babytrader :=)
    tack.

Använder ni fleece eller canvas ?
    jag tyckte det var lite dåligt urval av färger..
    men skiljer det 1000 kr i pris är det väldigt bra.

• jule

imsa å Bellahhh - fick rådet att köra suffletten i sköljprogrammet å sedan låta den hänga å dropptorka så skrynklar den ut sig...

• Stella81
    Stella81 skrev 2008-03-18 12:32:12 följande:
    Är det någon som brukar använda åkpåsen i liggdelen? Och har bilder på det..? Velar mellan ett lammskinn och en åkpåse, men tänkte att åkpåsen ska man ju ändå ha sen i sittdelen, så det kanske är lika bra att köpa en sådan direkt?
    Någon?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13